Gå til innhold

er dette normalt???

Venter tvillinger Januar13

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått ned 4kg siden jeg fant ut at var gravid..

sku vel helst ha gått opp noen kg i stedet..

flere som har det sånn???

spiser til og med mer enn jeg har gjort,ikke kastet opp så mye eller (3ganger på over 3mnd bare)

er 14uker på vei i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned 5 kg, men har vært kvalm også da..

Kanskje fikk du igang forbrennelsen når du begynte å spise oftere? Mange som blir slankere av å spise mer :-)

Skrevet

veid 75 i mange år,er 1.75høy..

så første mnd jeg var på vei så gikk jeg påå til 78 (viste ikke at var gravid da,så gikk turer og prøvde noe "slanke" piller) så tok jeg testen i 5uke og sluttet så klart med de..og nå er jeg nedi 74kg..

merkelig greier..

Skrevet

vi har jo en liten i magen som spiser det den trenger, så hvis du går ned noen kg så er ikke dette farlig for ungen.. :) Som legen sa, vi kan sulte i hjel imens ungen har det fint :P

Skrevet

såpass ja...

hørt at leger ikke liker at vi går ned i vekt..

men det er altså ikke noe fare med det??

kommer sikkert til og rase opp igjen med tiden

Skrevet

jeg har også gått ned, veier snart 5 kg mindre enn jeg har gjort på flere år.. jeg har vært litt smådårlig, men ikke kasta opp sånn veldig masse. MEN jeg har kutta ut omtrent all sjokolade (blitt dårlig bare av tanken), og det gikk ned på høykant tidligere.. jeg er 13+2 i dag :)

Skrevet

kunne spise masse godis hver dag uten og legge på meg jeg..

men nå er det ikke mye godis spising,blir for søtt nå..

så mye frukt,spes appelsiner nå..gjerne 4stk på rappen

Skrevet

jeg har gått ned nesten 7 kg på 6 uker, er snart 13 uker nå... går hos jordmor på akupunktur, å da sa hun at jeg ikke fikk gå ned noe mere.. for da måtte jeg komme inn å få intravenøst eller legges inn.. jeg kasteropp hver morgen... men håper dette snur seg snart=)

Skrevet

Jeg hadde hyperemesis de første mnd av svnagerskapet, ga seg heldigvis tidlig denne gangen (sist gikk jeg ned 20 kg og spydde døgnet rundt i 19 uker), denne gangen har jeg gått ned 10 og spydde bare til uke 12-13 ca , så regnet jo med og rase opp i vekt når jeg endelig kunne spise ordenltig igjen å sånn... er nå i uke 20 og har fortsatt ikke gått noe opp, men 0,5 kg til ned, og nå har jo babyen og magen vokst masse i tillegg..=S skjønner ingenting jeg,men så lenge babyen har det bra så overlever jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...