meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 3åringen er gal etter pepperkaker, maser om det hele tida, nekter å sove. babyen er våken hele natta hver natt med det vi antar er smerter i forbindelse med tannfrembrudd. Hun gulper opp alt hun får også. Mannen er sur pga lite søvn og trøtt kone. Jeg er trøtt, trøtt, trøtt. Og ammer ammer ammer. Ikke kan vi gå ut pga 20 minus (3åringen og jeg tok en tur, men kjente kajpt at det ble for kaldt). Nå vil jeg kaste/spise opp/slette alle spor av jul så vi er ferdige med denne dumme ferien. Eller "ferien" da.., Tror dere det funker?
Zitro Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er såååååå gla det er nyttårsaften i morgen jeg pga da er det straks tilbake til normalen igjen!!! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Jaaaaaa:) Bare torsdag, fredag, lørdag, søndag og mandag igjen her. mandag er planleggingsdag i bhg nemlig...
BEA-77 Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Sender en klem til deg jeg:) Det er jo nesten ikke lov å si at en blir lei av å være hjemme å ha "kvalitetstid" med familien, men jeg skjønner SÅ godt hva du mener. Forrige jul og sommerferien vår i år, var sånn som du beskriver. I år har julen vært fin, men likevel kjenner jeg nå at det skal bli godt å komme tilbake til hverdagens rutiner og ikke minst et sunnere kosthold. Godt Nyttår!!!
Zitro Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Samme som her med andre ord! Så til tirsdag er det tilbake til barnehagen for ungene og jobben for meg! Har alt hatt ferie i nesten 2 uker vi så det er egentlig lenge nok på vinteren. Atpåtil er jeg hjemme alene med ungene, siden mannen jobber, minsta er syk og vi har ikke kunnet gå ut... Da blir man litt smårar i hodet :-)
MintCondition Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Det hørtes slitsomt ut! Jeg for min del koser meg masse faktisk...vi har rolige og fine dager med ute- og inneaktiviteter, besøk og caféturer. Men nå er været her bedre da, rundt -5 bare, så det er flott for aking og ski og skøyter. Godt nytt år, håper du finner igjen energien!
kokosyklus Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 det er lite kvalitetstid i null søvn. Kan du ikke bare kaste alle pepperkakene da og ta vare på all den gode maten dere har? og lag en god kopp kaffe til dere begge to og husk at de trolla bare vil at dere skal krangle- de må ikke få rett. Det hjalp da jeg sa det til K en gang. "Vi må ikke krangle K, det er det hun vil"
Kystrøya Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Gleder meg også til mandagen og alt skal bli normalt igjen. Ikke fordi det ikke er kos å være hjemme med ungene (de har hatt fri hele jula). Men fordi mannen min dro offshore 21 desember og endelig kommer hjem på mandag. Og da får jeg endelig treffe folk igjen hehe. Bortsett fra julaften og to besøk av mamma og lillebroren min, har vi vært alene hver dag. Alle er opptatt med sitt og de fleste i nabolaget er ikke hjemme engang. Ikke så greit å komme seg rundt på besøk heller alene med 3 små. Blir gjerne mer stress enn kos. Så derfor har vi vært hjemme hver dag. Kost oss masse og bare slappet av, men innimellom har jeg kjedet meg fælt og savnet voksenkontakt. Så nå gleder jeg meg bare til mandagen =) Godt nyttår alle sammen =)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2009 he he, nå ler vi godt begge to. Det er det de vil ja. Null søvn er ikke bra. pepperkaker blir kasta snart,. Men konfekten da...?
kokosyklus Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 spis spis spis i kveld mens han sover konfekten er for god til å kastes:)
kokosyklus Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Eller send det til Tyriveien, her går alt ned!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2009 Jeg vekket mannen for å se poirot:) jeg kan da dele, jeg er ikke så glad i sjokkis vet du. men tror ikke jeg sender til deg, da blir du så sinna på meg i etterkant...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 haha : ) Sorry at jeg ler, men I know the feeling ; ) en 3 åring og en 5 åring i huset her. Storebror erter lillebror dagen lang og lillebor er en hissigpropp som tenner på alle plugger...... Og sånn går no dagan ; ) Men vi har hatt mye fint i ferien også da : ) Skiturer, aking, snøborger, baking, filmer, god mat, spill og lesing. MIntemann har til og med inntatt feriemodus og sovet til 8.30-9.00 hver dag. En dag sov han faktisk til 09.30 : ) Så vi kan vel ikke klage ; )
kokosyklus Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 ha ha, ja. Det var egentlig ikke jeg som skrev det der, det var sjokomonstoret som har tatt bolig i kroppen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå