Gå til innhold

Da var det gjort...IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

smalt inn min 200 gr bergene melkesjokolade som var til gjestene våre i morgen.

jeg er gal i huet og kommer til å bli smellfeit, en sjokolade er dop for meg. vanligvis spiser jeg ikke sjokolade fordi jeg etterhvert tar helt av og hiver innpå i mengder. Skulle tro jeg aldri får mat.

ha haha !

www.greteroede.no here I come

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg åpnet en av potetgullposene nettopp, og sjokoladen spiste jeg opp i går.

Fane sviljestyrke altså! Ja, ja bare å rulle seg inn i det nye året:-D

Skrevet

Ta det med ro da! Du er både pen og tynn og en sjokoladeomgang i ny og ne gjør ikke så stor skade!

Drit i grete roede!

Lev sunt ellers og skei ut innimellom med god samvittighet!

Skrevet

Jeg derimot oppdaget, skrubbsulten, fordi jeg hadde glemt å spise i dag (dette var kl 1330) at de hadde måltidserstatning/slankeshake på 7-11.

Skurbbsulten som jeg var og veldig gklar for et litt sunnere liv etter nyttår tok jeg en slik en til forkost.

Kom på etter jeg hadde høljet ned greien at det egentlig var litt pointless siden jeg har hatt omgangssyke siden mandag, smalt innpå en kebabmiddag i går (som kom ut igjen 15 min etter inntak) og hadde lovet jentene at vi skulle skippe kjedelige hjemmemiddager og dra på Burger King i dag...

Gosj, kan jeg få sjokolade? (i morgen når jeg forhåpentlig er frisk igjen!)

Skrevet

vampyrmamman: jeg vet jo så klart at jeg både er tynn og pen og fantastsik bra og bedre enn de fleste på alle områder, men jeg har spist 200 grams iallefall to ganger i uka siden november.... Må slutte å invitere folk på besøk, fro det er min unnskyldning til å spise sjokkis. Jeg kjøper til besøket, men innen de kommer ligger det tomme sjokoladepapiret i søpla....Jeg var tynn da jeg var din nabo, men da var jeg underernært og utammet:) Nå er jeg hva man kan kalle et typisk vestlig eksempel på velfødd.

Tillab: shakes er det dummeste og farligste du kan gjøre med kroppen din. Du kan ikke leve på de slankeshakene og så fort du begynner å spise normalt legger du på deg like mye som du har gått ned. Alle kurer er desverre bare pengeindustri, så prøv heller å spise sunn mat:)

Tør jeg nevne at jeg heller ikke har vært aktiv siden jeg proppet i meg sjokoladen og har sittet rumpa flat i hele kveld. Begynner å bli stiv i bena av det aktisk! ha ha!

Gleder meg til trening til uka ass.

Skrevet

:) Det ordner seg.

Slutt å kjøp sjokolade, evt kjøp mindre sjokolader!!!! (supertipset!)

Og kjøp inn frukt til besøket. Og god kaffe. De har godt av det de også.

Skrevet

halloooo.. hva med kokesjokolade eller mørk,mørk sjokkis?? den er jo "sunn". Bare å høvle innpå :D

Skrevet

Drit i det!

Spis med god samvittighet. Vi tar det igjen på mandag. Da kan vi tenke tilbake på hvor vi koste oss disse få stakkars dagene man faktisk SKAL spise masse sjokolade og hamburgere til kvelds (som jeg skal nå. Hehehe)

Skrevet

Forsøk som meg solaray kromtbl, mitt søtbehov forsvant da jeg begynte med disse tbl, har bedre hud også fordi jeg ikke får så masse kviser og uren hud!

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...