Gå til innhold

Han som er drept på Jevnaker ser jo ut som ei dame!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grafs, grafs.....

og nå er han blitt et spøkelse som kommer å skremmer deg når du står foran speilet og deiger deg.

Skrevet

på kanten å si noe slikt... Er vi ikke voksne mennesker her?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Trodde alle hadde fått med seg nå at Angelina Jolie er et forumtroll?

Skrevet

Sånne tanker holder man for seg selv synes jeg.

Skrevet

Jeg er hverken slem eller mangler respekt for de døde, men jeg er ærlig. Selv om noen er døde så er det lov til å være ærlige om de.

Skrevet

Angelina Jolie er ikke et forumtroll, hun er her varig og holder til på krangle og anonym, har vært lenge på DiB...

Skrevet

skikkelig snillt og ærlig og kommentere utseendet til et drapsoffer i negativ forstand. For det er vel ikke særlig kult for en mann "å se ut som ei dame!"

Men siden ingen reagerer på kommentaren din er det sikkert bare snilt...

Skrevet

Sånne som deg skulle vært........

Han var noens sønn,venn bror?

Respektløse lille F...

Skrevet

Slemt er det, men når jeg så bilde på vg.no så ligner han på en kvinne ja. Mener ikke noe slemt med det jeg altså, men Angelina Jolie har jo rett. Selv om man kanskje burde holde sånt inne ja;)

R.I.P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du mener man ikke blir kvitt'a? ;)

Nei, kanskje troll var feil... men det kommer jo stadig noen mindre delikate uttallelser derifra :)

Skrevet

Jeg er enig i at den mannen virket noe feminin på det bildet. Sikkert ikke det beste bildet da.

Skrevet

Jajaja... Skikkelig modent å kalle meg fitte kun fordi du egentlig er enig, men for feig til å si det.

Skrevet

Et menneske er blitt drept.

Ha litt respekt.

Skrevet

Jeg er full av respekt jeg. Men imotsetning til de fleste andre så tør jeg å være ærlig selv om personen er død.

Skal vi også la være å si sannheten om Hitler kun fordi han er død?

Skrevet

Dette har jo akkurat skedd, og noen her inne kan jo faktisk ha kjent han. Å høre andre kommentere utseendet hans på en negativ måte er vel det siste en sørgende pårørende trenger, spesielt av ukjente mennesker som ikke visste hvem han var, eller visste noe om han. veldig ufølsomt egentlig av deg.

Skrevet

Negativt? Jeg har aldri sagt at det var negativt at han så ut som ei dame, jeg bare sa at han faktisk gjorde det.

Skrevet

Er det noen i hele verden som synes det er positivt å se ut som en dame hvis man er mann?

Skrevet

Ser vel kanskje ikke så mandig ut, men forstår liksom ikke hvorfor du henger deg opp i det? Håp heller at politiet finner morderen!

Skrevet

Det spørs jo helt på personen det. Hvis han var transeksuell så er det da positivt. Hvis han var homofil som likte å være feminin så er det da positivt.

Skrevet

Din ærlighet er ikke alltid påkrevet, vet du.

Skrevet

Du TØR å si din ærlige mening om en død person. wow! Du er virkelig tøff!...

Dette er en person du faktisk ikke vet noe om i motsetning til hitler som du så fint sammenligner det med. Og du burde kanskje være litt forsiktig med hva du skriver på et forum, for alt vi vet kan det være en søster, en slektning eller en venn av avdøde som leser dette. Hvorfor i alle dager skal du dele din mening om utseende til en drept person??? Hvis det kun er for å provosere så gratulerer, jeg ble mektig provosert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...