Tulle06ogPrins10 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hadde positiv test 28/12 :-) Noen andre som nesten ikke har symptomer (har bare litt ømme bryster) Sist gang kastet jeg opp fra ikm dagen. Gleder med til å ringe legen på mandag, skal få tidlig UL på grunn av SA i august.
Fjelljenten Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har kjent veldig lite til nå, er 5 + 3, eneste er at jeg blir litt sånn PANG-sulten, og jeg mistenker at det snart kan gå over i kvalme. Og så har jeg litt vondt i hodet. Men disse ømme brystene som alle snakker om, kjenner jeg ingenting til, føler meg nesten litt rar og utenfor, hehe...
snartmammapåny Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg testa også positivt i dag Har følt meg gravid i ca 4 dager, så var rimelig sikker på resultatet. Sist svangerskap hadde jeg bare ømme pupper i starten. Hadde det ikke vært for de så hadde jeg nok ikke merket noe graviditet (før bekkenløsningen kom ca fra uke 25..). Denne ganger er jeg kvalm konstant, stup trøtt og kunne nok spist hvasomhelst nårsomhelst... Uansett, GRATULERER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå