anonyminos Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 jeg har søkt om permisjon, men nå er jeg i tvil om dette "svarer" seg i forhold til å få utbetalt engangsstønad...har valgt 56 uker med permisjon, så i følge foreldrepengekalkulatoren skal jeg da få utbetalt ca 3000 - skatt....har bare en 20 % stilling... men regner de ut dette på nav?? de ser vell på om det svarer seg for den enkelte?? blir helt forvirret jeg...
Frøken B ღღ Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 hmmmm... Jeg har fått beskjed om at man må ha hatt minst 50% stilling i minst 6 mnd. før permisjon for å ha rett på annet enn engangstønad???
anonyminos Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 man må ha tjent minst en halv G (statens grunnbeløp)...så stillingsprosenten skal ikke ha noe å si
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 engangsstønaden er jo på 35 000 (ca) så deler du det på antall mnd du skal ha permisjon, så der du jo hva som lønner seg:-) Du kan iallefall ikke regne med at Nav gir beskjed om hva som lønner seg:-p
anonyminos Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 hehe, nei de driter vell kansje i om vi taper penger eller ei på dette:) men jeg er ikke helt 100% sikker på beløpet ser du...så hadde vært greit om noen hadde vært i samme situasjon, og hadde ett godt svar:) men men, ringte nav i dag, men skaen min lå til behandling på 3 mnd nå, og permisjonen min skulle begynnt 26. desember...så begynner å bli litt bekymret....men får ringe til de på mandag igjen å purre....er visst bare det som nytter med det systemet vi har her til lands:(
Guttemamma75 Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Husk at du må betale skatt av permisjonspengene, men ikke av engangsstønaden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå