2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 har ei på 20 mnd som har vært syk i 14 dager, har sovet ekstremt lite og vært dårlig. Kviknet til i 2 dager, og nå er det på`n igjen med feber og null søvn... Er helt på randen jeg:-(( 3 uker før dette var hun også syk med høy feber i over en uke. Har 2 barn til, men aldri vært borte i dette... Merker jeg er litt desperat nå, lider av søvnmangel..hehe:-)
erteposen + 4 Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Det er nok vanlig, og jeg gruer meg til tvillingene kommer i den alderen:/ Du bør jo sikkert sjekke om alt står bra til om du mistenker noe annet enn vanlig virusinfeksjoner.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Sånn var jenta mi var hun var 5 mnd til godt over 2 år... Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men altså, hun var sånn Feber, snørrete, sliten og survete, sov ikke på natta osv osv...
2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2009 Godt å høre at andre har vært borte i det samme. Merkelig at det skal hjelpe, men det hjalp på humøret å høre det:-) Skikkelig beinhardt når det står på... Jenta mi holdt det gående i 2 dager uten å sove noe, skjønner ikke at det er mulig jeg:-(
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Jada, det er en liten trøst oppi det hele... En vinter for 4 år siden kjørte jeg tur i 3 timer på natta for at jenta mi sku sove. Den vinterern det var MER snø enn det er nå... med kjetting på bilen og hele pakka. 3 jævla timer, midt på svarte natta!!!! Men ho sov ikke da.... Og ikke jeg heller!
2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2009 Beklager at jeg ler, men jeg bare måtte:-)) Man blir ganske desperat... Jeg har angstklump i magen fra jeg legger henne på kvelden, håper på et par timer pusterom, men hun holder det gående konstant til neste morgen. Jeg gleder meg til dette er over. Sa til mannen min i stad at legg 20.000 på bordet, og la meg velge mellom det og 1 natts søvn, jeg tar den ene natta!! Ikke tull en gang...:-(
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Helt greit! Jeg ler selv, i ettertid... det er rart hva man venner seg til. Sønnen min på 2 er et sovedyr. Han sover fint til 10-11 i helgene, legger seg kl 19 hver kveld uten tull, og har ikke stått opp EN ENESTE gang på natta etter han var 2 mnd. Ikke for mat engang, og ikke når han har vært syk... så om han NÅ skulle begynt å tulle med sovinga så hadde jeg tatt de 20.000 og stikki på hotell for en ukes tid!! ) Skjønner godt angstklumpen din, den har jeg med eldstejenta enda.... ikke fordi hun er så mye syk, men fordi hun våkner endel på kvelden/natta enda (men hun krever ikke omsorg og pleie akkurat da, bare "vise-vei-til-senga")
2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2009 Å jeg tar en stk av han sønnen din jeg, en drømmeunge du har fått der ja:-) Klarer ikke nyte dagene med henne lenger, det blir en sånn ond sirkel, eneste jeg fokuserer på er hvor mye hun sover denne kvelden/natta... Takker for koselige svar forressten, hjelper å "prate" litt om det:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Skal jeg bestille en for deg? ;o) Skjønner deg godt, veldig godt! Er hun plaga med natthoste? Det var mi, og etter ørten runder med lege fikk ho astmamedisin, og da hjlap det
2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2009 Ja takk:-D Hostet masse de 14 dagene, men har gitt seg nå. Nå bare våkner hun, og vil helst ikke sove:-( Hun våkner uansett, om hun har feber eller ikke, hoster eller ikke, spiser eller ikke...frustrerende altså.!
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 ah, så det vakke sykdommen i seg selv som gjorde det nei... beeeeeeeeeen there! Hold ut, det kommer! etterhvert... når de blir sånn 15, kanskje? Broren min har sovi i 4 år han!
FruTB Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Bo hadde akkurat en uke med feber - 2 dager frisk, også ble han syk igjen. Da var det øreverk, noe som visstnok er vanlig å få sånn på slutten av en forkjølelse. Kanskje det er det? Skjønner godt at du er frustrert! Her har vi også MYE sykdom, og man blir utrolig lei av få timer sammenhengende søvn + en unge som krever ekstra påfølgende dag! Lykke til!
2gutter og ei jente:-) Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2009 Detta med at hun ikke vil sove, har kun vært i disse periodene når hun har vært syk, frem til nå iallefall... Hun har hatt feber og hoste, og da sover hun ikke, men når hun bare er litt pjusk, så sover hun heller ikke, synes det er rart jeg. Synes hun bør ha en god grunn for å være våken sålenge..hehe:-) Er dårlig på å forklare merker jeg..sorry, er denna søvnmangelen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå