Zeke Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 selv om jeg hørte hjertelyden på mandag ( er 13 uker i morgo ) Så klarer jeg ikke å slappe av at det går bra denne gangen, har mista 2 ganger i år (uke 11 , døde i uke 20, og en MA i uke 8 ) klarer liksom ikke å tru at det skal gå bra , har jo to flotte barn, kanskje bare jeg skulle være fornøyd med det, jordmora sier at alt ser bra ut, hjerte slo ,livmora vokser , men er livredd forde. Veldig rotete og ikke så lett å lese dette inlegget men godt å få skrivd ned , hjelper liksom det også. Ha en fin feiring i morgo alle sammen.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Skjønner deg veldig godt! Har mistet en gang selv, i uke 7. Og den opplevelsen unner jeg ingen! Har vært livredd denne gangen også, redd for gå på do i frykt for blod osv. Helt hysterisk. Men jeg har likevel hatt en god følelse om at denne gangen så går det bra, prøvd å tenke positivt (så langt det går!) Idag var vi på UL, så en sprell levende baby og hørte hjertet som dundret ivei. Endelig slapper jeg litt av, tror jeg. Hva med å bestille en privat UL? Hjap meg hvertfall, det er verdt pengene, alt blir så mye mer på ekte liksom. Men så lenge du har hørt hjertelyd og er 13uker, så er det veeeldig gode sjanser for at alt går bra denne gangen da, masse lykkeønskninger
Zeke Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Bor på byggda så det blir langt å dra inn til Oslo osv, men jeg har vært på UL i uke 7 og 10 og alt så bra ut da sa han, trengte ikke å komme tilbake før om 2 mnd sa han, skal på vanlig UL i februar, men er liksom ikke lett å slappe av alikavel. Men som du sier jeg har jo hørt hjertelyden denne gangen i uke 13, å ikke blødd eller noe til nå så hu meinte dette gikk rette veien, håper det. Gratulerer så masse da, det noe spes. å se /høre hjertelyden slik, Lykke til vidre, vi ha termin ca likt meg da, er satt opp til ca 10 juli.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Da kan man ikke gjøre annet enn å krysse fingrene og håpe at det går veien, det gjør det helt sikkert, sannsynligheten er på din side hvertfall! Så moro, fikk 10.juli som termindato idag selv
Zeke Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 Så gøy da, da kommer vi nok til å følge hverandre fremover da. Lykke til så får me sjå.
Bumblebeee Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Huff, skjønner godt engstelsen. Hvis du har lyst kan du få låne Angelsound'en min. Den hjalp meg veldig frem til jeg kjente liv. Send meg en pm isåfall Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå