Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Mannen min, som vanligvis er en kjekk og grei kar har i det siste blitt til en gigantisk sutrepave. Han er ikke helt i form, men han er langtfra syk,men hele dagen så sukker og stønner, klager, syter og bærer han seg: "Åh, jeg fryser!", "Åååå hodet mitt!", *stønn* jeg tror jeg blir sjuk*", " Er det meningen at man skal være så sliten?" osv... Minstemann har bronkitt, jeg har lungebetennelse, men den det er synd på er han! Jeg fungerer stort sett som normalt, bortsett fra at jeg ikke sover stort og at jeg har x antall hostekuler i løpet av døgnet. Paracet fikser det meste! Det er mulig at jeg er ufølsom og uten empati, men jeg takler ikke syting og klaging!!! Ta to paracet og slutt å klage, eller gå og legg deg om du er sååååå dårlig!!! (jeg sier det ikke da, men gud som det frister!)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Så klag like mye selv eller be han dempe sytinga si.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Forstår hva du mener, eks sambo kunne ha litt vondt i hode og det var jo nesten som om det var verdens undergang... jeg måtte gjøre alt... da jeg ble gravid så var jeg så dårlig at hviss jeg reiste meg opp fra sofaen så var det rett på do og kaste opp...jeg fikk ikke i meg noe mat, han synes jeg var så sutrette, jeg klagte ikke noe omtrent, men sa til han at middag kunne han velge selv og lage selv for jeg var ikke sulten, ene dagen begynte han til og med og forlange at jeg skulle lage middag,jeg nektet for jeg visste at jeg kom til og springe mer på do enn og lage mat, så kom han med at jeg var så sutrette, jeg måtte jo klare noe fordi om jeg var gravid... Men han forsto alovert da jeg var på kontroll hos legen når legen ringte ambulansen og jeg ble innlagt på sykehus. jeg hadde godt ned nesten 20 kg på rett over 1 mnd... heldigvis var alt bra med babyen...
Miss Dynamite Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 det gjorde gubben min her nylig også. jeg hadde hatt halsbetennelse osv en stund, men klaget ikke... han fikk da vondt i halsen en dag og klaget heeele tiden. det klikka og jeg kasta en pakke med repsils og smertestillende til han og sa: her, slutt å klag og for guds skyld hold kjeft!!!!!! da holdt han kjeft, tok repsils til den store gullmedaljen, og maset forsvant......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå