togutter-08og10 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hadde fått gavekort på barnas hus i julegave og skulle kjøpe ny dress til gutten vår i str 92, men de hadde kun jentefarger igjen og en helt lik den han har i en mindre str, og det syns jeg ble for kjedelig. Jeg kjøpte da en refleks dress på salg til 349 kr. Holder den barna tørr og varm som Reima eller? Var jo ille billig da.
~sjiraff~ Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 HAr hørt mye bra om Reflex. Men prøv dressen på barnet ditt for jeg har hørt om mange, og også erfart selv, at de er veldig korte i ryggen. Mine barn kan ikke bruke Reflex.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Har ikke prøvd vinterdress fra Reflex, men var fornøyd med vår/høst-dressen.
rudolfine Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Vi har brukt reflex i mange år, til alle tre barna. Har vært og er veldig fornøyde! Nå er det bare minstejenta som bruker dressen, mens gutta bruker bukse/jakke, også det i refleks. Jenta er 3år 3mnd, er ca 101cm lang, og har str104 i dressen. Den er ikke for lang på armer og bein. Kanskje reima puster noe bedre, men jeg har aldri kunnet klage på refleks-dressene vi har hatt! Mer slitesterke enn reima også, syns nå jeg.
Zitro Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Har bare hatt det engang til guttungen og den var altfor kort i ryggen, og sugde til seg vann som en svamp :-(
3herligebarn Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har til jenta mi, og er veldig godt fornøyd:) Har derimot en reima til mellomste, og den trekker inn vann i sømmene og på rumpa:(
togutter-08og10 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2009 Takk for svar. Uansettt så var den jo så billig at om jeg ikke er fornøyd så kan han få en Reimadress til høsten.
År og dag Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Helt grei dress, men Reima er bedre, synes jeg. Og det er fordi jeg synes Reima er mye lettere å kle av og på enn Refleks. Men 349 er jo et scoop!
Ksenia & Anjem Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 De er korte i ryggen og rare i fasongen. Men helt greie som ekstradress.
noLadyjustME Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Her har han en reflex dress, og en barnas hus` arctic living, og begge har vert kjempe gode. Har aldri vert hverken kalde eller våte, og beveger seg godt. Nå har han 104 i reflex, og 98 i den andre, så kanskje de er mindre en eller annen plass? ikke vet jeg, men er godt fornøyd
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har Reimadress til gutten min og Reflexdress hjemme som ekstradress. Reima er litt lettere å kle på, og gutten min blir mye fortere kald i Reflexdressen sin virker det som. Ellers virker det som den er helt fin! Har bare brukt den et par-tre ganger, men han har hvertfall ikke blitt våt i den, og beveger seg fint i den.
togutter-08og10 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2009 Dere som sier at reima er lettere å kle på er det fordi refleksdressen har et løsere for? Reimadressen er jo vattert på en måte, mens i refleksdressen var fleeceforet litt løsere. (utrolig dårlig setning) Prøvde dressen på nå, for lang på ermene, ellers ok. Men han passer jo Reima i 80 enda da, selv om den er litt kort på bena, får akkurat strikken under skoene. Men fint design på refleks da, reima er jo bare så kjedelige å se på. Alle er like, lite variasjon.
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #13 Skrevet 31. desember 2009 Ja, er nok derfor. Foret i reflex-dressen deler seg litt på en måte, og krøller seg litt nederst på bena. Gutten min sin gjør hvertfall det. Men det er jo ikke noe stort problem, tar bare noen sekunder ekstra. Er det den brune og turkise du har kjøpt? Jeg elsker designet på den hvertfall, selv om jeg synes Reimaen hans er kjempefin også (den svarte med grønne og grå rundinger.)
togutter-08og10 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 31. desember 2009 Ja den brune og turkise.. Elsker den fargekombinasjonen selv...
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #15 Skrevet 31. desember 2009 Den er knallfin! Gutten min har hatt så og si nesten bare brune klær til nå, synes det er så utrolig fint og han kler det så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå