Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Mange som skal ha barnevakt eller tilbringer dere kvelden med barna? Har dere besøk osv..?
Verbena Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Barna er på juleferie med pappan, eller dvs akkurat nå er de hos mine foreldre å skal være der til søndag. Er 100mil til de herfra så vi passer på at begge sider får sett de når de er der. Jeg og sambo skal ha besøk av noen venner. Lage pizza sammen, drikke litt, kose oss og slappe av. Kanksje blir det en tur ut på byen om vi orker/føler for det!
Koseklompen Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal feire med gode venner og barna dems. Blir kjempekoselig da barna våre er nokså knyttet til hverandre. Skal bli masse god mat og mye godt til dessert.
sologsommer Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal være hjemme, alene. dvs. 2 voksne og 3 åring
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal til et vennepar som har barn på samme alder som våre, full familiekveld )
-------- Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal lage oss biff, bare oss i familien. Kose oss og spille spill med sønnen osv. Så kommer kanskje naboene over en tur, på et glass vin.
Supermamm Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal være hjemme og spise god mat med ungene (3,5 og 1,5) Når de har lagt seg skal vi kose oss med litt øl og snacks:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal spise kulkun hos mamma og pappa. Drar hjem på kvelden og ser en film etter barna er lagt tenker jeg:) Blir rolig kveld for vår del, deilig det etter mye farting resten av jula;)
mams1979+2små Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal også være hjemme alene..., to voksne og en 3 åring!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Tradisjon tro skal vi gå i fakkeltog på ettermiddagen som blir avsluttet i parken med rakett-oppskyting, taler fra kommunen og felles sang. Lille blå har fått sitt eget hørselsvern til det Så skal hele familien samles hos bestemor til pinnekjøtt etterpå. Men skal hjem etterhvert, leggetid. Og da får vi besøk av to vennepar uten barn Skal nippe litt vin og øl, spille noen spill, kose oss, høre musikk, skyte opp raketter og ja, bare ha det fint og ta det rolig Gleder meg! Nyttårs-stemingen er på plass nå, etter at hele familien har lagt med spysjuka i romjula..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Vi får besøk av mamma, pappa og svigers.. Gleder oss veldig til å feire hjemme sammen med de vi er glade i =) Skal bli koselig, og ikke minst spennende å lage kalkun for første gang =)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Vi er 10stk som samles hos veninnen min for kalkun, valdorf salat og drikke. Så reiser noen av oss videre til et lokalet brodern har leid, der skal de fremføre rocke sangene sine som bandet har øvd på i 2009. Feirer i samme slengen min fetters bursdag. Barna våre er borte i år, ellers så er barn også velkomne til rakettene er skutt opp. Etter rockelåtene blir det DJ med diskomusikk ;O) Jeey gleder meg til nyttårsparty!
tomat15 Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal ta med oss begge barna til et vennepar. De har barn i samme alder. Det kommer et tredje par dit med sin sønn også. Blir 6 voksne og 5 barn. Starter relativt tidlig og feirer på barnas premisser. Har med vogner til begge barna, og triller hjem. Når barna har lagt seg skal vi nemlig spille spill og ta et glass vin eller to.. Gjorde det samme i fjor. Er utrolig koselig, barna trives, sovner der og vi koser oss med gode venner og god mat.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Eldstemann har akkurat reist for å feire på hytten med foreldrene mine, mens mannen, de to minste (15 mnd og nyfødt) og jeg blir hjemme og feirer brylluspdagen vår i fred og ro. :-)
erteposen + 4 Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Vi hadde barnevakt da eldstemann var 0-2 år, og etter det har vi tilbrakt kvelden med barn, venner og/eller familie.
2009baby!!!! Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal være hjemme, og får besøk av et vennepar med baby. 4 voksne og 2 babyer. Det blir rolig, med kalkun, kake, litt vin og hyggelig selskap!
mai mammaen til to Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 vi skal feire med barna såklart... her blir det besøk av barnas tante og onkel og kusine. så skal vi gå nyttårsbukk, spise pinnekjøtt og kose oss masse.. raketter skal vi se på og stjerneskudd har jeg kjøpt til dem... de er 1.5 og 3.5. kusinen er 1.5 år... da eldste var 1.5 spurte svigermor om hun skulle ha henne på overnatting... jeg var helt sjokkert jeg. ALDRI i livet om jeg skal ha barnevakt for ungene mine på nyttårsaften....
LivetErEnLek Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 I morgen skal vi ha svigerfamilien på frokost klokken ti. Så kommer noen fra min familie og noen venner hit til middag (kalkun med alt tilbehør) på ettermiddagen og blir utover kvelden. Alle unntatt en (hun sover over) bor i gangavstand, så da legger de barna i vogner og triller hjem etter at rakettene har stilnet. Utrolig deielig å skulle være hjemme :-)
lillepixie Skrevet 30. desember 2009 #19 Skrevet 30. desember 2009 Skal til søssen min og sambo og kose oss med kalkun, brimi-kake og hjemmelaget is. mmmm. også blir det nok litt rosevin og øl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå