Gå til innhold

Den neste Idioten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den neste Idioten, ung eller gammel, som fyrer av en jævla nyttårsrakett skal søren snaske meg få stappa den helvetes raketten så langt oppi ræva at magesyra kan avfyre den herfra til Murmansk raskere enn en alkoholiker kan si øl!!

Så det så!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du i nærheten av meg eller?!?

For her fyres det faen meg av raketter som bare det. Og det har de holdt på med hver kveld siden 1.juledag.... Man er jo lei før nyttårsaften jo!

Skrevet

Idiotene har slektninger over hele landet og formerer seg fortere enn kaniner.

Det blir bare verre og verre for hvert år. Satans opplegg med raketter i hele romjula!

Skrevet

Det er vel ikke lov å fyre opp raketter før etter kl 18 i morgen, så du kan anmelde. (om du virkelig er så sinna som det ser ut som;-))

Skrevet

Nei. Er heller ikke fra Finnmark, Aust-Agder, Hedmark eller Troms

Skrevet

Snuten kan du få gratis av meg. Han sitter på kontoret sitt og leser Se & Hør mens han drømmer om siste Tacos måltid og neste ferie i Syden. Eneste gangen han har letta på ræva er da hans eget heimbrendtapparat ekspoderte og huset hans tok fyr. Makan til lat jævel der han sitter på den bleike fiseringen og hever trygd fra Staten!

Skal man få gjort noe i denne bakgården av et land så må man faen gjøre det sjøl!! Og er det noen takk å få? Bare ei satans klaging og raljering over alt og alle. Møkk!!

HI

Skrevet

Satan som dere gnåler om fylker. Skulle tro dere jobbet i det helvetes spetaklet de kaller for Fylkestinget. Bare rot og rabalder på dere!

Skrevet

Her er det stille og fredelig. Det er så deilig å bo på landet!!

Er strålende fornøyd med at ikke det skytes opp raketter i dag, hvis ikke måtte jeg sikkert ha gått på leiting etter løpske livredde hester.. huff.

Skrevet

He he...enig i at HI er nordlending.

Men søren snaske var litt mildt kanskje?

Skrevet

Bor også i helvetes gokk langt utpå skogen. Og tror du ikke det fins Idioter her også? Man burde få fratrekk på skatten for å bo midt i et sirkus uten like med nisser og troll rundt hvert ett tre!

Skrevet

Noen som har putta en hamster mellom ørene dine eller er det generelt bare tett?!

Skrevet

Det er ingen vits med en hamster mellom ørene, men det fins noen Idioter som likevel gjør det akkurat som det ikke er noen vits i å sende opp helvetesraketter til månen ramler ned og bekler befolkningen med tupè herfra og halveis til Haugesund.

Comprende, din daimbolle!

Skrevet

Neste år burde du ikke spise så mange raketter

Skrevet

HAHAHAHA, flire mæ ihjæl! en nordfra som e litt for hormonell, så har ho hele gjængen på nakken!

Hallo! Se det komiske i det! Læs igjænnom de innlæggan en gang til, å se for en dum diskusjonstråd det e!

Ønske alle sammen en rikti fin nyttårsfeiring (med eller utn rakætta!)

Skrevet

Spiser heller kjønnsvorter på juleaften enn å ta i en rakett med ildtang!! Og får jeg tak i den jævelen som fyrer opp nå så skal jeg putte ham i mikrobølgeovnen og tine han opp som ei forfrossen katt fra Sibir

Skrevet

Jeg er ikke hormonell selv om du er en konfliksky tulling som ikke engang vil ta i en diskusjon om den så lå marinert i champagne på brudesuiten på Grand hotell!

Skrevet

du har iallfall gjedd mæ en go latter :)

ønske dæ ett rikti godt nytt år!

Skrevet

Tøyer og bøyer meg i støvet og suger tærne mine for god folkeskikk og ønsker deg godt nyttår tilbake, din fuglekongle!

Skrevet

Præhæhæ! De berømte knipeøvelsene man skal ta etter fødsler, har ikke gjort videre nytte her i huset. Tror jeg dauer! Hahahaha!!! :D

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg tror jeg dør, hahaha! :-D

For øvrig er jeg ganske enig. De helsikes vinduene mine er så svære at det smeller og bråker som om jeg skulle sittet oppå raketten. Takke meg til en lydisolert vegg!

Skrevet

Og det var det mest meningsløse jeg har lest det siste minuttet!

Om du ikke kan komme med noe mer fornuftig enn det så kommer jeg til å koke kreft av rævhårene dine neste gang du kommer med en slik totalt ubrukelig ytring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...