Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Syns jammen meg at det er trist å være singel og alenemamma i jula..! Er ikke alltid familie har tid til å være med deg.. Greit nå var jeg med min familie på julaften,1.dag og 2.dag, men på nyttårsaften er alle opptatt..:/ har noen venninner som har invitert meg til de..men har ikke bil, og er ikke så hypp på å sove over hos de heller..for babyen min skriker endel på nattetid og kveldstid:S Den ene gangen i året jeg hadde trengt at noen kom på besøk til meg, sitter de lykkelige med typer og barn...mens jeg må sitte her alene...PÅ NYTTÅR...!! Har det egentlig veldig greit med å være alene, begynner å bli vant med å gjøre alt selv... SNUFS!!
PAVEEL Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 NÅ fikk jeg lyst til å se Bridget Jones:) Ellers så vil jeg gi en gooood klem til deg og bare si at i fjor på nytårsaften gikk jeg å la meg kl 22, hadde ei lita ei på 6 uker, en på 2 og en på 5. Og skal jeg si deg noe?Det nye Året kom likevel:D:D Kos deg i morgen selv med bare babyen:) Neste år blir det annerledes vettu, da er ungen større:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Jeg regner med at jeg kommer til å legge meg kl. 22 i kveld ;-) Jeg er alene med min sønn på 19 mnd, og må stå opp tidlig med han i morra. Men det synes jeg er helt greit. For meg er nyttårsaften som en helt vanlig kveld. Vi spiser middag kl 17, og knotten legger seg kl 19. Jeg skal da se litt på tv eller lese litt, før jeg legger meg. Prøv å kose deg selv om det bare er dere to. Se en fin film eller les en god bok. GODT NYTTÅR!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er heeelt alene idag. Bf bestemte seg for noen timer siden at han ville ha småtten likevel, så derfor hadde jeg ingen planer. Og nå er alle vennene mine opptatte, så jeg er helt alene i kveld:(
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Helt alene ikveld jeg også første nyttårsaften i mitt liv jeg er helt alene, det er trist syns jeg og har kommet en del tårer ikveld.. Men håper jeg slipper det neste år.. Godt nyttår til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå