Gå til innhold

Åpent brev til min kjære nabo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære nabo.

Jeg skjønner at etter flere år med intense søk i bunnen av flaska så er ikke kalendere og datoer din sterkeste side. Ei heller klokken. Jeg skjønner også at det kan være forvirrende at det er mørketid, og forskjellen på dag og natt ikke er stor.

Likevel vil jeg komme med en liten bønn om at du prøver å få de få, små grå til å sirkulere før du fyrer opp raketter, starter snøfreseren eller gressklipperen.

Jeg skjønner det er viktig og vedlikeholde bilen, men vær så snill og ikke stå og rus motoren klokken to om natten så eksosen siver inn gjennom vinduene mine. (Det samme gjelder for å spøle opp innkjøringen vår)

Vi bor i et land med mye snø, og det trenger å måkes i disse dager. Likevel ber jeg deg innstendig om at HVIS du absolutt må måke natterstid, vær så snill og bruk spade. Ikke snøfreseren din. (Som forøvrig trenger et nytt lager eller noe, det bråker helt for j*vlig)

Og til sist vil jeg minne deg på at det er i MORGEN det er lov å sende opp raketter. Skjønner du forsøker på nytt i dag siden det ble så mislykket i går. Men ingen andre skjøt opp raketter verken i går eller i dag fordi det er i MORGEN vi feirer det nye året.

(i den forbindelse minner jeg det også på at det ikke er lov å benytte seg av raketter med styringspinner lenger. De er mer ukontrollerte, det så du kanskje da den ene av dine eksploderte foran stuevindu mitt i går kveld)

Til sist vil jeg ønske deg et ritkig godt nytt år. Kalender for 2010 og ny klokke som ved bilde viser dag/natt er avsendt.

Mvh Naboen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha dette var genialt!!! lag en kopi og ram det inn!!!:) respekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...