Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Jeg lurer på hva slags baby produkter dere velger for deres barn. Å da tenker jeg på baby olje, salve osv. Det er jo ganske mye forskjellig på markedet å ikke alle er like bra heller.
Frøken B ღღ Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Tester-og-undersoekelser/Test-av-pleieprodukter-til-baby-2009/Pleieprodukter-til-baby-2009-Kremer-og-salver Her er Grønn Hverdags siste test av pleieprodukter. Jeg vil styre unna det som ikke har fått karakter 6 her. Ellers har jeg ikke helt bestemt meg. Det er jo litt over en måned igjen. Blir sikkert bestemt dagen før vi reiser fra sykehuset hva jeg rasker med meg da.
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 ja grei denne testen da. Men det er veldig kjekt å se litt mere på det siden det er så mange som ikke anbefales og er helsefarlige. Flere som har bestemt seg om hva de skal bruke?
Millsie Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Venter nummer to - og kjøper stort sett såpe, shampoo, badeolje på Helios (økologiske varer). Ellers ville jeg stlt på Grønn hverdag sine anbefalinger. Det viktigste er at produktene er fri for parabener og andre ekle ting som babyer (eller vi for den saks skyld) ikke bør få i kroppen. Earth Friendly Baby er favorittmerket, men produktene er ganske dyre. Ellers er Dr. Greves (relativt nye) grønne serie bra og fri for parabener og annen kunstig skitt og lort. Mht salve, har jeg prøvd flere, men ingen slår apotekenes egen (stor hvit burk). Heler såre stumper på 1-2-3.
Jotun Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet, eller har hørt noe om Unik hudolje?
MammantM Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har kjøpt zink-salva, oljen og shampo'n til babyline
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 her kjører jeg bübchen. (det gammle aponti merket) de såpene lukter bare så godt! de selges i nettbutikken av ringo samt flere barne butikker
freia *overtid* Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Blir nok Natusan her, brukte det på de to andre barna jeg har. Funker like bra som andre produkter.
You can call me Dårris Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Blir nok Babyline denne gangen også. Fornøyd med de produktene, og de ligger alltid på topp når det gjelder tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå