Gå til innhold

skuffa.. over daten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i det siste at jeg fikk en mld av en fyr om at han hadde "drømt om meg at vi elsket.." en dag, vi har ikke hatt sex enda og bare kysset.. Greit lekte med litt på den og han sa "man vet aldri drømmer kan oppfylles"... Så nå pratet vi litt istad, spurte om han hadde drømt fint om meg igjen og da skrev han " ja la oss bare si at de er det motsatte av rene drømme ".. Eller mer direkte som han sa på engelsk" you woulndt want to tknow, lets just say oposite from clean.." ..

Synes ikke det var fint sagt i det hele tatt!!! Kjempeskuffa og jeg likte ham godt..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du snakker om? Uforståelig og usammenhengende babbel..

Skrevet

..hva var galt med det? Han hadde hatt en dirthy drøm om deg?

Skrevet

Nei da er det vel bare å samle et kriseråd for å finne ut av situasjonen...

Verden har fått et nytt verdensproblem!

Skrevet

Ikke helt stødig i engelsk du?

Drømt om dirty sex - er det så veldig mye å være skuffa over da?

Trenger ikke å gå rundt å være lei deg over det så lenge du ikke er laget av porselen..

Det heter flørting!

Skrevet

Ojda....ja det var jo ille...hva sier dette egentlig om fyren..huffameg...(ironisk ment).

Kjære deg,det kalles flørting det der og det var vel ikke akkurat det værste som kunne skjedd egentlig.

Skrevet

Engelsken var ikke problemet med HI sitt innlegg. Den manglende evnen til å skrive tydelig og oversiktlig var problemet.

Skrevet

Da er det bare å roe ned. Han drømte en drøm om deg der dere hadde rå sex. Hvis du kun vil susse og "elske", så er han nok ikke din type, hvis du liker litt variasjon og litt lidenskap innimellom så er det bare å henge på.

Ikke ille sagt, sikkert ikke ille ment og du bør sjekke engelskkunnskapene dine. ;-)

Skrevet

Ja jeg skrev innlegget ganske kjapt og er enig nå som jeg leste det at det var utydelig... Sorry...

Nei jeg vet ikke, tenkte kanskje det kunne bety noe annet.. Men da spør jeg dere, hva ville dere i såfall svart på en sånn melding?

Er jo ikke sånn at jeg ikke kunne tenkt meg å ha sex med ham, bare redd for at han er ute etter en ting..

Skrevet

Umm jeg skrev bare det HAN hadde skrevet på meldingen.. Han er ikke norsk.

HI

Skrevet

Men som jeg skrev, tror det var ment positivt fra hans side. Kan jo ikke bli mer klartekst, egentlig. :-) Han vil ha deg i senga. Og hvis dere harmonerer ellers også, så...?

Skrevet

Har sendt mld med ham non-stop siden jeg skrev innlegget, og om andre ting. Han virker veldig intressert, så bekymrer meg ikke for det jeg trodde tidligere, at han bare er ute etter en ting..

Føler meg dum som startet denne tråden her idag.. :/

Skrevet

Neida ikke gjør det, dette var da mildt sagt ikke et rart innlegg i det hele tatt !! i forhold til alle andre merksnodige innlegg her mener jeg ;)

Lykke til :))

Skrevet

takk, og jaaa han er deilig :-D

HI

Skrevet

Jeg leste innlegget ditt sist, og forstår hva du mener .....

Tror han mener uskyldig .... at drømmene ikke var like uskyldige som det dere har delt hittil.

Tror han fisker litt etter hvordan du tenker / tror om ett seksuelt forhold med han :)

Hvor er han fra?

Mulig at han ikke er kun ute er sex, men at han ikke vil respektere deg om du gir han for mye for tidlig....

Skrevet

Hmm kanskje jeg gir for mye tidlig? skjønner.. Han er fra England...

Kanskje spille kostbar?:)

hi

Skrevet

Det er når jeg leser slike ting jeg er glad for å ha en samboer jeg er helt trygg på. Ingen overraskelser, ingen usikkerhet, ingen overanalysering. Høres kanskje kjedelig ut, men jeg hadde blitt gal av å ha det sånn som deg :-)

Dette høres veldig ferskt ut, hvor lenge har dere egentlig kjent hverandre? Og hvor gamle er dere?

Skrevet

Kjent hveranre i en måned, gått på ca 6-7 dater alt:) Han kommer på besøk om 2 uker, så har gått ganske fort egentlig men vi har bare kysset fram til nå:)

Er ikke usikker på ham, men pga tidligere erfaringer med menn så har jeg ganske lett for å tvile på en og føle meg trygg, men han gir meg masse oppmerksomhet og har sagt han liker meg kjempegodt osv.:)

Bare litt overrasket når jeg får sånn melding, men så har jeg ikke vært helt "uskyldig" heller, kanskje flørter litt selv sånn det har blitt som det er..

Men jeg føler meg trygg på ham nå etter vi har sendt mld hele kvelden.. Han virker litt gira på dette ihvertfall..

Han er 33, jeg er 25.

HI

Skrevet

Tror han bare vil ha deg jeg;) Lykke til

Skrevet

em,.. vet aldri med menn kanskje han vil bare ha knull!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...