Gå til innhold

shopping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å kjøpe inn ting som klær, seng, stellebord osv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 mnd før fødselen... :)

Skrevet

det er jo kjempe lenge til :P er utolmodig!! :P

Skrevet

Jeg har termin i slutten av mars,så vi tenkte oss ut på januarsalget..jeg har brukt masse tid til å kose meg med research,det er jo såå mye å velge blandt!! Sprinkelseng og stellekommode kom vi over superbillig og slo til,da var jeg vel bare 18-19uker på vei tror jeg..planlegg godt,kjøp på salg,og når du selv ønsker det ;)

Skrevet

Jeg kjøpte inn en del allerede i uke 6 rett og slett fordi jeg fant på opphørssalg, så da fikk jeg vogn, bilsete, vippestol og skinnpose for 4.500,-

Så for meg teller billig og på salg en del her, så hva med å begynne å handle på salg nå? :D

Jeg har ellers termin i slutten av april og har planer om å ha det meste klart til utgangen av februar. Dette med venninner med premature barn meget friskt i minne! For ikke å nevne at hvis bekkenløsningen min blir verre kommer jeg til å ha problemer med å gjennomføre en enkel ikea-tur...

Skrevet

Jeg begynte å handle inn etter jeg hadde vært på ordinær ul og fått vite at jeg ventet jente og alt var ok!!

Nå har jeg 2 mnd igjen til fødsel og jeg er ferdig innhandlet. Handler småting av og til, men det er fordi det er så mye fint at jeg rett og slett ikke klarer å la være :-)

Skrevet

salg ja... ikke dumt det! :)

Jeg tenkte jeg ville begynne nå mens forma nesten er på topp... ferdig med kvalmen osv, men bekkenløsningen er kommet.. men vil handle klart før den blir enda verre, og jeg blir stor og det er slitsomt med ei shoppingrunde! ;)

Skrevet

Jeg begynte å handle for ca 2uker siden, er i uke 23+6 nå.

Men jeg har tittet mye. Men nå er pengboken tom fram til februar, så må vente til februar med resten. Men vi fikk et gavekort på baby comfor på 5000kr til jul, så jeg skal bruke det i januar på bilstol og litt andre ting:)

Skrevet

Rålyst å kjøpe ny vogn jeg.Har en gammel,og den er fin nok den.Men hadde vært ati med en til også :-) Har ikke bestemt meg hvilken enda :)

Skrevet

Leste at Fifrildi skriver om erfaringer med premature barn.. med vårt første hadde vi planlagt å begynne å shoppe to mnd før termin, men da vi kom så langt hadde tulla alt vært ute i flere uker dessverre. Når det er sagt, hadde vi jo tid til å gjøre innkjøp, for hun måtte jo bli på sykehuset til noen få uker før termin.

Og hva har jeg lært av dette (og noen påfølgende spontanaborter)? Jo, å bli engstelig og usikker og ikke ville friste skjebnen. Vi har kastet og gitt bort alt babyutstyr da vi flyttet i sommer (bare to måneder før jeg ble gravid...), siden vi hadde gitt opp å få flere, men jeg kommer nok ikke til å shoppe utstyr før ca. 2 mnd før denne gangen heller... ;-)

Ellers har det gått veldig fint med tulla vår, for de som måtte lure på det. Det blir nesten ti år mellom henne og nurket i magen.

Skrevet

vi tok det litt etter vært !

men sånne store ting , vogn bilstol ++ tok vi vel en mnd før fødsel.. men det va tungt å gå i butikken så lenge .. haha..

men nu har vi alt da fra mathias.. har tatt vare på alt så alt e klart på lofte!! :-)

eneste æ må gå igjenna e klær da.. trur det e en del som kan kastes som æ har tatt vare på .. hehe.. men vet jo ikke kjønne den her gangen så viss vi får jenta får gubben ta sæ en shopperunde mens vi ligg på sykhuse!! :-)

Skrevet

Vi har det meste fra førstemann, når det kommer til store ting. Eneste vi har kjøpt er en bilstol som kan brukes fra nyfødt. Med forrige brukte vi sikkerhetsnett og bag i bilen, men det tar jo opp 2 sitteplasser, så er ganske uhøvelig. Også har vi kjøpt en ny vippestol, siden den forrige var kjøpt brukt og er helt nedsunket nå.

Har tenkt å begynne å vaske litt klær etter forrige, men siden vi venter jente denne gangen, kommer jeg bare til å velge ut de nøytrale klærne. Vi kommer nok til å kjøpe litt klær, men regner med vi får endel og. Bare 3 mnd igjen! Gleder meg MASSE til jenta kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...