Gå til innhold

på nyåret blir det andre boller :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 4 mnd sovner bare ved puppen på kvelds, av og til i vippestol om hun nekter annet! men på nyåret skal det bli forandringer.. da skal jeg legge henne utn den kosen, så lurer på om dere har noen forslag som funket til dere? orker ikke at hun skal sovne med puppen heletiden, det begynner å bli slitsomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holdt på å puppe Adrian i søvn til han var 8 mnd jeg,da orka jeg ikke mer!

Han var jo litt eldre enn jenta di da,men jeg ga han flaske før leggetid,og så la jeg han bare og håpet det skulle funke,og det gjorde det jo.

De dagene det ikke funka så tok samboeren og la han.

Skrevet

Jeg slet veldig med de dårlige bruke-meg-som-smokk-vanene etter at minsta hadde kolikk, så det var ikke bare-bare å prøve å få henne til å sovne av seg selv, men jeg fant ut at jeg skulle prøve da hun var rundt 6 mnd. Jeg la henne i sengen sin med kosekluten og bamse og slukket lyset. satt med henne og strøk på henne til hun sovnet, for hun hylte og hylte. Jeg hadde de samme leggerutinene hver kveld hvor jeg puppet, så et bad og på med pysj. Jeg tok henne ikke opp eller slo på lyset, hun skulløe vite at nå var det natt. Jeg husker jeg satt slik med henne opptil tre timer hver kveld, men til slutt funket det...husker ikke helt hvor lang tid jeg brukte på det, men det var nok en ukes tid om ikke lenger. Etter det har hun vært en drøm å legge, og er det fremdeles;-) var verdt kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...