Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hva slags symptomer hadde dere?? De siste dagene har jeg vært utrolig slapp,svimmel,mere tungpustet, hatt vondt i hode, plutselig litt kvalm igjen. Blodtrykket er forhøyet og har lav blodprosent 9, ettellerannet. Noe jeg bør være bekymret over?? Er forøvrig 34 uker
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hodepine, veldig høgt blodtrykk, ødem i ansikt, hender og føtter.. Tror du burde ta deg en tur til legen altså :s
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Hodepine, vondt øverst i magen, feberfølelse, tungpusten og ekstremt mye vann i kroppen. Følte meg rett og slett veldig uvel. Ta deg en tur til lege. Jeg var "heldigvis" 39 uker på vei da jeg fikk det. Ble lagt inn og ble satt i gang på termindagen, da så de ingen grunn til at jeg skulle pines noe mer.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde også sv.skapsforgiftning og hadde ikke vondt i magen,ikke feberfølelse,var ikke tungpustet og følte meg ikke uvel. Var litt sliten..men jobbet jo. Men jeg hadde mye vann i kroppen,høyt bl.trykk ...og tilslutt proteiner i urin...det var de 3 største risikofaktorene,jeg var i uke 36+5. Da protinene i urinen slo inn ble jeg sendt på sykehus og ble langt inn....lå i 4 dgr før det ble keisersnitt... Men man skal visst være veldig obs på hodepine,vondt øverst i magen osv også...som de over her sier.Det sa de også til meg at merket jeg noe av det så måtte jeg si ifra. Så jeg ville nok sjekket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå