ellenle Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Til dere som tror det aaldri kommer til å skje, og holder på å miste motet. Når fødselen gikk i gang av seg selv med meg, skjer det dere og;) Trodde jeg skulle tørne på slutten, men så kom han altså 27.12:) Var en kjempe fin opplevelse, fikk litt "skrekken" første gang da jeg ble satt i gang, men dette var en helt annen opplevelse. Fikk rier kvelden 26.12, og stod opp igjen i halv 1 tiden for å gå så de ikke stoppet. De var veldig korte, så var redd det bare ville dabbe av.. Satt mye på huk, ANBEFALES! Og det fikk fart på sakene, kl 03 var vi inne på sykehuset med 5 cm åpning. Fikk epidural kl 06, og 0810 var prinsen vår ute! Epiduralen var himmelsk, men var gruuusomt vondt å presse han ut, legen kom inn i de siste minuttene for de mistet hjertelyden. Det viste seg at han hadde navlestrengen rundt halsen. Etter å ha lagt hele seg oppå magen min, ropte hun at det måtte vakum til- sugepropp, men i det de skulle ta den, klarte jeg å presse han ut!! Var helt fantastisk opplevelse, men selvsagt vondt, men du såå verdt det! Og luxus med 5 timers fødsel fremfor 1 døgn sist gang... MASSE lykke til alle sammen:) Hilsen meg i lykkerus:)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Ååå så koselig ;o) Gratulerer så mye med gutten deres ;o) Kos dere masse masse, og ha et godt nyttår.
2tettebabyer Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 åh så kjekt :-) Gratulerer så mye med lillegutt :-)
Jenny2010 har født! Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer så masse, masse! Jeg er sååå misunnelig, hehe, har termin om 8 dager, men er utrolig klar nå! Kos dere masse, og ha et godt nytt år
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 gratulerer så mye:) så gøy... hehe,deilig og endelig se babyen din tenker jeg:D
ellenle Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2009 Tuusen takk:) Godt nytt år til dere alle! Nyter lille skatten så, gleder meg til dere alle får:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå