Gå til innhold

1. januar starter jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nok!! Jeg har fått henvisning til Frskvernklinikken. Noen som har erfaring derfra??

Jeg skal ned 50-60 kg og har aldri vært så motivert som nå! Har lyst til å starte å blogge samtidig. Noen som vet hvor jeg bør starte? Har aldri blogga før...

Huff, jeg gruer meg litt til dette også, men jeg gjør det for barna mine! De skal få beholde mammaen sin frisk i mange år til....

Nå får jeg se da, om mannen in støtter meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvordan er det mulig å bli så overvektig at man må gå ned 50-60 kilo?

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til. Det her klarer du vet du... Skjønner at du gruer deg, men tenk på barna dine hvor heldige de er som får en frisk mamma ettehvert.

Har ikke noe erfaring med blogging dessverre.

Skrevet

4 barn og år med uregelmessig spising og lite trening. Også har jeg nok litt anlegg for det, da... Godt for deg at du ikke har det!!!

Skrevet

til 13:59...

synes det er ganske frekt å spørre om jeg... for det er så mange grunner til at man blir overvektig. De fleste "slanke" vil aldri kunne forstå det... dere tror at feite folk er sånn fordi de sitter i joggebukse i sofaen og eter potetgull og drikker cola... men det er ikke alltid tilfelle. Kan være sykdom eller bivirkning av medisiner etc som gjør dette.... gjerne kombinert med en ond sirkel man havner i.

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til:)!!

Sender deg link til en som har blogget om livsstilsendring, slanking, mosjon ol. http://lifechange.vgb.no/. Kanskje du kan plukke opp noen tips der og lykke til med bloggingen!!

Skrevet

Var ikke meningen å være frekk. Jeg bare lurte.

Masse lykke til deg og familien :D

13:59

Skrevet

Så bra! At du er motivert er halve jobben!

Jeg slanker meg jeg også, og det som funket fint for meg i starten var å bestemme meg for å gjøre det i to uker, og så vurdere ut fra resultatene om jeg skulle fortsette to uker til osv. Det ble overkommelig på den måten, og nå har jeg mistet oversikten over hvor lenge jeg har holdt på, og ting går av seg selv.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til :-)

Jeg skal selv gå ned 40 kg til sammen. Har så langt gått ned 15, og måtte ta en pause siden jeg ble gravid. Er straks ferdig med graviditeten og har bare lagt på meg 4 kg igjen.

Begynner med kosthold og treningsprogrammet igjen så fort som mulig.

Dette klarer du. så lenge motivasjonen din er der så er det faktisk ikke så vanskelig å gå ned. Bare tenk på at du skal nedover, men du tar det sakte, men sikkert. Ikke bli skuffet over lite nedgang du tar det igjen neste uke :-)

Jeg har ikke erfaring med den klinikken du skal på, men jeg var inne på dagsopplegg i Stavern i 3 mnd. Er superfornøyd med oppfølging herifra :-)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord alle sammen!! Jeg føler på meg at dette skal jeg greie denne gangen!!! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lykke til!! :) Jeg har selv gått ned 50 kg (meen, lagt på meg litt igjen nå) og har enda noe å ta av, så jeg starter også 1.januar! :) Dog ikke på friskvernklinikken, men for meg selv :) Har hørt mye bra om friskvernklinikken da :)

Masse lykke til!! :)

Skrevet

Masse lykke til.

Jeg klarte å gå ned 20 kilo før jeg ble gravid igjen, så når mini er ute iløpet av våren så følger jeg etter deg. Håper at ammingen vil hjelpe meg nedover denne gangen- sist gang la jeg bare på meg.

Jeg har ca 30 kilo å gå ned når den tid kommer.

Legg gjerne ut link til bloggen din når du kommer i gang.

Igjen: LYKKE TIL

Skrevet

Masse, masse lykke til!

Dette klarer du!

Klarte selv å gå ned 30 kg for noen år siden. Krever mye selvdisiplin, men fy f... så stolt jeg var da jeg endelig nådde målet mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...