Gå til innhold

Ikke fått innkalling til ultralyd, er 15+6 i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

legene nedpå her er jo helt på jordet, første ul fikk jeg heller ikke innkalling, da jeg skulle dit og finne ut hvor langt jeg var på vei.

når fikk dere innkalling til ultralyd, og når var dere til legen da? jeg var vel i uke 11..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel uke 18-19 som er vanlig? den ordinære hvertfall

Skrevet

Ja, skal være det :) husker jeg fikk den nesten med engang sist, men skal ringe inn å høre.. morsomme disse legene nedpå her gitt. hehe.

Skrevet

Var hos legen i uke 12 og fikk brev fra sykehuset om ul og fødeplass 1-2 uker etter dette. Men i forrige svangerskap fikk jeg ikke innkalling, så da ordnet jordmor med time til meg over telefon når jeg var på kontroll hos henne. Feil kan skje. Ta en telefon til sykehuset og hør om de har mottatt søknad om fødeplass.

Skrevet

Det har de, for var jo inne der i uke 10.. men da sa de at jeg skulle få legen til å sende henvisning pga at det var såpass lenge til.. men har fått alle andre papirer og alt er i orden! får vel ta en tlf på nyåret og bestille time selv.. hehe:)

Skrevet

Da hadde efjeg ringt/sendt en e-post til sykehuset og spurt om hvor det ble av brevet. legen din har glemt å sende det inn finner du fort ut av det da.

Skrevet

Hadde ikke fått innkalling i uke 15 jeg heller, legen min hadde glømt å sende papira til sykehuset, men fikk raskt innkalling etter jeg minte legen på å sende papira.

Skrevet

Jeg er 15 pluss en, og fikk innkallingen i posten i dag, skal i slutten av januar. JM sendte henvisning i slutten av november, så det går ikke så veldig raskt her heller:)

Skrevet

Legen sendte henvisning på første kontroll (veke 8 med begge to), fekk brev eit par veker før ul i veke 18. Dette var på Haukeland, dei sender visst alltid ut brev berre eit par veker før ein får time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...