Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Vet det har vært mye om det i det siste, men inatt opplevde vi noe nytt her i huset. Sønnen vår er 20mnd og har ett merkelig søvnbehov... Av og til kan han sove hele natten, andre ganger, som f.eks natt til første juledag, så sov han fra 19.30 til 01.00, da våknet han og var LYS våken til klokken 15.00 på dagen!!!!!!!! 15 timer våken i strekk i kjempe aktivt tempo og godt humør... Det slår meg som unormalt!? Anyway, inatt, så var kattefilla oppe på taket, slik at lillegutt våknet i 23.30 tiden, og han hyyylte, og vi gikk opp, la han ned, gikk, han hoppet ut av senga, sprang til døra å hyyylte, slik holdt vi på til kl var rundt 01.00, for hva gjør lillegutt da? Joda han begynner og rasere soverommet, kaster ting rundt og skriker og hyler som gal helt til vi bare måtte gå å legge oss sammen med han. Og det er jo det dummeste vi kan gjøre, men vi må jo legge oss noengang vi også, og vi har bare det soverommet.... Er det flere som har vært borti lignende!?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Huff, hørtes utrolig slitsomt ut....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Her må motivasjonen være å forstå hva som foregår, ikke å få ham til å legge seg igjen. Han trenger dere nå, et sikkert et utviklingssprang som trenger en helt spesiell oppmerksomhet. Jeg er ikke enig i at "det er det dummeste vi kan gjøre". Så fort skakkkjører man ikke et barn.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Nei det jeg mener med 'det dummeste vi gjør' er vel det at vi har måtte lagt oss med han midt oppi nattevåking før (ikke slik hysterisk som inatt da men) Så jeg tenker kanskje at det kan være derfor han klikket inatt, siden han VET at vi kommer tilslutt, så derfor gir han seg ikke før vi er der? For vi prøvde jo å vente så lenge som mulig før vi la oss, men vi kan jo somsagt ikke være våken hele natten. *HI ønsker seg maaaange soverom*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå