ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Var på nordby senteret i går og tittet. Fikk kjempe god hjelp av en mannlig selger på babyproffsen. Har bare hørt negativt om denne butikken, men denne mannen rettet virkelig på mitt inntrykk! Han tok seg god tid og snakket masse om hva som var viktig med et barnesete og forskjeller på de ulike setene. prøvde seter med base på bilsetet i butikken. VI hadde egentlig bestemt oss for maxi cosi cabriofix, men ut av butikken gikk jeg med britax babysafe plus! Det hadde 5 punkts sele, egen sidestøtte til hode, regulerbart feste til selen i ryggen, slik at setet vokser med barnet. Setet ligner ganske mye på maxi cosi i fasong men siden maxi cosi har kun trepunktssele, ingen god ekstra støtte til nakke og hode (kun en "pyntestøtte" i spedbarnsinlegget som etterhvert må fjernes) og at selen ikke kan reguleres i ryggen, vil jeg si at valget enkelt ble britax! Og jeg angrer ikke!!! Anbefaler alle som ikke har kjøpt bilsete ennå og som har mulighet til å dra til sverige til å dra dit nå! Fikk setet til 1750 norske kroner, inkl. belte base. OG i 2010 farge Men de hadde ikke så mange igjen! Selvom jeg ikke har prøvd setet ennå, ser det veldig bra ut, og gleder meg til det ligger et lite nurk oppi der! :)
Solstrålen_ Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg kjøpte det samme som deg samme sted, og fikk kjempeservice av en dame i butikken der. Vi hadde også tenkt Maxicosi, men endte opp med Britax da det hadde testet enda bedre på europeiske tester. Det ser veldig bra ut. Superfornøyd med både prisen, servicen og utvalget de hadde. De hadde også mye fine klær til halv prid, samt 30 prosent på ull-klær og vinterdresser. Halv pris på en del barnemøbler og 40 prosent på mange vogner. Anbefaler butikken på det varmeste!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har også bare skryt å komme med av Babyproffsen på Nordby.
Mumi 2 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/-flere-bilbarneseter-er-farlige-2968753.html#top0 Fant denne testen jeg.. Er ett av de 3 beste i testen, så da har du gjort ett godt kjøp:)
Solstrålen_ Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Nordbysenteret mellom Svinesund (grensen Østfold/Sverige) og Strömstad. 1 time og 15 min fra Oslo langs E6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå