Gå til innhold

Vær SÅ SNILL; SE HIT LITT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ul i dag, og så hjertet slå. Noe jeg er utrolig glad for, men jeg er litt skeptisk nå. Jeg skal i følge mensen være 7 uker i morgen, men målene var 3-4 mm. Det vil tilsvare ca 5 uker, og det betyr at jeg vifkk postitiv test samtidig som eggløsning, rett etter eller før....?????

Dette gir ikke mening for meg. Enten så er det noe galt med babyen, eller noe galt med kroppen min. For jeg kjønner virkelig ikke dette her.

Kan noen vær så snill svare meg hva dere tror og om noen hadde opplevd noe lignende ville jeg blitt veldig glad om dere kunne svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har så mye å si. Din syklus er kanskje ikke helt standard, og mye kan skje på få dager i begynnelsen av utviklingen til barnet. Tror du skal slappe av og se det an til neste ultralyd, da er det mye lettere å se både for lege og deg :-)

Skrevet

På min første fikk jeg beskjed om at jeg var 4 uker, selv om d hadde stemt bedre med 6 uker.. fikk beskjed om at d var lett å ta feil på så tdlig ul.. var tilbake på ul to uker seinere å da var jeg 8 uker.. så da tok de feil på den første. Men når jeg var på den ordinære ul i uke 18 nå i desember, viste d seg at jeg var en uke lengere på vei :) Så trur ikke de kan si d helt sikkert før du er i uke 17 - 19.

Skrevet

Var det samme med mitt förste barn. Trodde jeg skulle väre 8 uker eller noe sånn og var ca 6 uker etter måling. Tror nok egglösning var tidligere eller noe sånn. For ut kom i alle fall en flott frisk gutt :-). Så lenge den som gjorde ultralyden ikke sa noe og virket urolig så er det nok helt fint med spiren :-).

Lykke til.

Skrevet

de vokser i rykk og napp de små spirene, spesielt i begynnelsen.. så er ikke så rart hvis det ikke alltid stemmer helt med dine beregninger..

uansett så får du ikke UL termin før ordinær ul rundt uke 18, så jeg ville slappet helt av :o) går nok så bra så :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...