Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Jeg var på ul i dag, og så hjertet slå. Noe jeg er utrolig glad for, men jeg er litt skeptisk nå. Jeg skal i følge mensen være 7 uker i morgen, men målene var 3-4 mm. Det vil tilsvare ca 5 uker, og det betyr at jeg vifkk postitiv test samtidig som eggløsning, rett etter eller før....????? Dette gir ikke mening for meg. Enten så er det noe galt med babyen, eller noe galt med kroppen min. For jeg kjønner virkelig ikke dette her. Kan noen vær så snill svare meg hva dere tror og om noen hadde opplevd noe lignende ville jeg blitt veldig glad om dere kunne svare.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Størrelsen på fosteret varierer veldig fra svangerskap til svangerskap på dette stadiet. Noen vokser veldig fort, andre vokser i rykk og napp med "pauser" inni mellom. Etter uke 17 vokser alle omtrent likt. Det er derfor men da her UL og fastslår en mer nøyaktig termin ut av størrelsen. Før egget fester seg i livmoren utvikler det seg til et vist stadium, så stopper det frem til det har festet seg. Noen egg fester seg med en gang, andre "leter" etter det perfekte stedet i noen dager. Det fins mange naturlige grunner til at den "bare" er 3-4 mm uten at det er noe galt. Så lenge hjertet slo som det skulle skal du ikke bekymre deg. Gratulerer med bankende hjerte, og lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå