Gå til innhold

Det blir 2010-baby på oss :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne JM så godt som garantere etter å ha kjent på meg i dag. Deilig å vite at jeg kan slappe helt av de neste to dagene, men jeg må innrømme at jeg ble litt motløs. Ser for meg to uker til og igangsettelse nå... Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kunne hun det?

Min jm sa til meg da jeg var der i går at nå fikk jeg bare knipe igjen noen dager til...he he

Litt merkelig å være så nær termin egentlig (termin i morgen), siden jeg har fått alle de andre før termin og hun minste er prematur. Men tror faktisk jeg vil gå til i morgen eller over til tross alt vondten jeg har om dagen. Han ligger langt ned i bekkenet, men ikke kommet noe lenger ned enn da jeg var på kontroll den 21 des.

Nei bolledeig, vi skal klare oss over kl 24.00 i morgen, så kan vi gå i fødsel ;o)

Skrevet

Han lå ganske høyt oppe, men har heldigvis festet seg. Jeg var moden og myk, men siden han lå så høyt oppe fikk hun ikke kjent ordentlig etter åpning. Utifra det hun kjente kunne hun "spå" at det ikke blir fødsel de nærmeste dagene. Samtidig kan det gå veldig fort siden det er andre gang. Plutselig finner han ut at han har fått nok og presser seg nedover!

Du føder nok innen helga er omme, ihvertfall! Det er jeg ganske sikker på ;)

Skrevet

Sant det kan gå fort om det først setter i gang. Jeg er ikke avflatet enda, men er myk og har ca 1 cm. åpning, sånn ca. det jeg kan kjenne selv. Vil ikke ha noen skikkelig sjekk nå før nyttår...he he Men om han bestemmer seg for å komme, så forsvinner det lille som er igjen av livmorhalsen fort. Han her hadde festet seg nå da, det var han ikke sist. Litt rart det også, trodde ikke han kom til å feste seg før jeg var i fødsel.

Hvis jeg ser bort fra hun som er prematur, så har ikke fødslene mine tatt mange timer fra første ri/vannavgang, og derfor så håper jeg ikke på noen skikkelige rier eller at vannet skal gå før kl 23.00 i morgen...he he

Skal til jm igjen den 4 om jeg ikke har født, og da skulle hun sjekke meg og evt strippe.

Går ofte litt fortere når en har født før og dette er jo min nr 4, så regner derfor med at det vil gå relativt fort når det først setter i gang skikkelig.

Og håper på en baby i løpet av i morgen natt/helga ;o)

Kan gå fort for deg også da ja, og godt han er festet da ;o)

Satser på at vi går over til 2010 begge to og at vi har guttene våres i armene snart ;o)

Skrevet

Dere får bare knipe igjen som best dere kan! :) Skulle bli 2010-baby her og (termin i morgen), men lillegull er allerede 5 dager gammel. Herremin, som tiden flyr!

Skrevet

Vet du hva Bolledeig? Vi sitter nok her 12 januar også, hehe. Førstemann kom en uke på overtid, så da slår vel han her til med 2 uker tenker jeg, siden jeg er så besatt på å få en 2010 baby. Litt sånn "ha ha, nå kan du ha det så godt" liksom.

Skrevet

Iiikk, i morgen er den store dagen - nyttårsTERMINdagen!

I går kveld holdt jeg på å hoppe i høyet med min kjære, er blitt veldig lei de siste to dagene. MEN da gubben kom naken oppi senga med DET gliset, ja, da feiga jeg ut. Er altfor skummelt!

Tenkte at vi kanskje kunne våge oss på en runde i høyet i morgen tidlig? Sex sette vel ikke i gang fødselen sånn på timen...elller? Tenkte jeg skulle føde over nyttår, men nå gidder jeg snart ikke vente lenger. (men samtidig er jeg egentlig veldig spent og nervøs når jeg tenker på fødselen og de utrolig vonde riene som må til for å møte gullet!)

Tror vi slår til med sex i morgen tidlig, etterfulgt av litt brystvortemassasje, og satser på at det blir fødsel over midnatt!

Har dere andre ventende damer noen tiltak som skal prøves dersom dere våkner like gravide 1.januar?? Artig at vi er en hel liten gjeng med termin i disse tider, forresten. Kanskje en av oss ender opp med å føde årets nyttårsbabay?? Det hadde jo vært urkomisk!

Skrevet

Vi hadde sex tidligere i dag, faktisk. Egentlig bare fordi vi hadde lyst, men når vi først hadde gjort det tenkte jeg at jeg like gjerne kunne like og "marinere" en liten halvtime etterpå :P Hehe. Jordmor sa vi kunne prøve sex for å klargjøre enda mer der inne, så da blir det kanskje et par ganger om dagen fremover.

PS: Det var vondt!! :(

Det er forresten fullmåne i morgen, er det ikke? Jeg er ikke overtroisk, men hvem vet hva naturen kan sette igang?

Skrevet

Kjekt med 2010 baby, men må si jeg ble skuffet når jm i dag sa at jeg såvidt var moden, og det vil ta et par uker før noe fødsel kan starte av seg selv. Har time hos spesialist på termin for vurdering av igangsettelse....Jeg som håpet at han ville komme denne uken. Veldig sliten og lei nå, kan jo håpe at jm tar feil?! hehe

Har termin 8. januar

Skrevet

Jeg har termin 3.januar, og vil også vente de siste timene av 2009, men så snart det runder et nytt år, kan han bare komme! Jeg har hatt vonde kynnere de siste kveldene, så jeg tørr ikke ha sex på denne siden av årsskiftet. Men, etterpå skal vi ta opp sexlivet for fullt:) Gleder meg til å se lillebror, men gruer meg til fødselen. I går var kynnerene så vonde at riesmertene liksom "kom tilbake til meg". Jeg husket plutselig hvor vondt dette skal gjøre, og jeg må innrømme at det skremmer meg litt. Men det er ingen vei tilbake:) Gutten må ut:)

Skrevet

Jeg har hatt vonde kynnere siden uke 32, så det trenger ikke å bety noe - men lurt å være på den sikre siden!

Ikke lenge igjen til termin nå! :D (Heldigvis!)

Skrevet

kjenner meg jammen igjen i denne diskusjonen, ja...

her har mannen lagt ned totalforbud mot sex på denne siden av nyttår - så jeg har ikke noe valg i det departementet :o) vente må jeg...

men når klokken slår midnatt så er det fritt frem!! og tenker også å "marinere" (har tenkt å pusse tennene først så jeg bare kan bli liggende og sove..he he) også prøve brystvortestimulering også...

og dersom det ikke har skjedd noe innen morningen så blir det ut på tur :o) og det er ingen liten bedrift da jeg har kjempe bekkenløsning!

Ja, ja.... er så typisk hvis jeg fortsatt sitter her 15.jan (termin) etter disse siste fire ukene med særs vonde kynnere, masse nedpress, moden livmormunn hvor jeg har vært så forsiktig for å klare å gå over til 2010!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...