William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei:) Jeg trenger tips til en god sovevogn å ha i barnehagen til min lille gutt som blir vel rundt 1 år når han begynner. Jeg har en TFK Joggster Twist som han har brukt, men jeg tror nok jeg skal bruke den til lillesøsteren hans som snart kommer. Har også kjøpt en TFK Twinner Twist Duo for jeg føler behov for å ha en søskenvogn. Hadde ikke TFK vognene vært så dyre hadde jeg nok kjøpt en til av de som han kan sove i, men jeg føler det hadde vært lettere å forsvare innkjøp av en litt billigere sportsvogn som han kan sove i når han er i barnehagen. En vogn som kan stå i barnehagen, og som jeg ikke trenger å være redd for. Noen som har noen gode tips? Hva bruker dere?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Sjekk finn.no, selges mange billige der som ikke er så mye brukt. Ville anbefale en litt mer robust en til barnehagebruk, siden de sover ute hele året. Simo eller Emmaljunga.
simba>>>3gutter Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Har en tautonia sport som sovevogn i bhg. Jobber i bhg og synes at det er en av de bedre, den har god plass til voksiposen og den er god i fjæringene selv om det er godt brukt. Gutten ligger ikke med hoe i nedoverbakke som mange gjør i Simo og brio vognene fordi fjærimgen er for slapp. Den har også lang rygg noe som gjør at ungene slipper og ligge med beina utenfor når de blir to tre år gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå