3smånå Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Kan noen anbefale en bra søskenvogn? Det blir ca 20 mnd mellom mine barn.
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Heisann:) Jeg har vel ikke akkurat noen erfaring ennå, men jeg har kjøpt TFK Twinner Twist Duo til mine to små. Her blir det 12 måneder mellom. Jeg har fra før TFK Joggster Twist som jeg er superfornøyd med. Det jeg liker med tvillingvognen er at jeg kan ha en hardbag som er rettet mot meg til den yngste. Den er også utrolig god å kjøre:) Lykke til i vognjungelen!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Jeg ønsker meg Easywalker søskenvogna. Blir 19 mnd mellom våre to minste. Har Carena double swing fra før men siden det ikke er lufthjul på den så er den ganske vanskelig å kjøre på vinterføre. Men EW koster ca 10 000 kr (!) og det er litt dyrt synes i alle fall jeg. Vurderer å selge Carena-vogna, men jeg skal se det litt ann. Er ellers fornøyd med Carena sin i fht pris. På begge disse vognene er det mulighet for bag til babyen som er vendt mot den som triller. I tillegg er det avdelt håndtak/styre med stang i midten slik at man greier seg med en enkel stellebag i stedet for en dobbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå