spireliten Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Har faktisk ikke tenkt på det før, men nå får det være nok sukker! Har et voldsomt sug etter noe søtt hele tiden, og kan vel bli litt for mye kaker og sjokolade. Dette kan jo resultere i en stor baby, som heller ikke har godt av alt dette søte. Nå er det nok julekaker! Men er jo så vanvittig vanskelig med alt som frister.
_Amanda_ Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg spiste også alt for mye sukker i julen.. Kjente også at suget vokste jo mer jeg spiste.. Ikke noe behagelig å gå rundt sånn med konstant hunger etter noe å bite i. Kuttet tvert nå for tre dager siden når jeg kom hjem fra juleferie. Skal prøve å holde meg unna hvitsukker så godt jeg kan frem til fødselen, og heller vende meg til å spise frukt og grønnsaker som snacks. Føler meg langt mer balansert når jeg bare holder meg borte fra hele sukkerkjøret. Etter en uke uten er suget fullstendig borte for meg, og jeg tenker ikke på det en gang.
spireliten Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Ja, det må vel til med ei avholdsuke for å komme over dette søtsuget. Nå er det nedtrapping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå