prekæs Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor føler enkelte behov for å understreke hvorfor de velger en "billigdress" som dress nummer 2?
erteposen + 4 Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hm...at en ikke bruker 2500 kr i året på vinterdress og dermed er litt kokko? Eller at en innser at hjemme har en bedre kontroll enn i bhg? Jeg er gjerrig og kjøper alt på salg, så alle mine dresser er billige og de stakkars barna min arver etter hverandre. En strek i regninga med tvillinger:)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Vet ikke. Jeg kjøper bare på salg selv, men med god grunn da siden vi har vært studenter begge to. Og nå skal vi leve på en ikke så stor inntekt. Dessuten liker jeg ikke å bruke mer penger enn nødvendig på kjedelige ting.
prekæs Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2009 Det er jo helt forferdelig. Min lille tass kom nettopp inn etter å ha vært ute i 19 kalde i en dress fra bogerud. Han var varm overalt, selv etter å ha sittet stille i en snøhaug i lengre tid. Ikke nok med at den var fra Bogerud, den var kjøpt brukt på Fretex.
erteposen + 4 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 He, he....problemet med Bergen, og Vestlandet, er at det er så innmari vått her. Dresser som fungerer i kulden, fungerer ikke i slapset her. Vi har billige dresser på hytta, men i bhg. blir de søkkvåte. Irriterende:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå