FruFrydmedtotette Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Heisann! Er på besøk fra 2. trimester her jeg,er bare ca 16 uker på vei å kan nesten ikke vente med å møte den lille:) Håper på mange svar!
ett til! Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 jeg synes 3.trimester gikk fortest,det vil si iallefall første del av 3.trimester!nå går jeg bare rundt og rekner dager,og da skal jeg si at dagene går treigt!har 13 dager igjen i dag:)
2tettebabyer Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 føler jeg har vært i 3. tri en evighet, men det følte jeg i første og andre og. Bare å smøre seg med tolmodighet :-) Har 19 dager igjen nå :-) Lykke til med ventetiden "ett til". :-)
m-mamma Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 2. trimester. Første gikk jeg og ventet på at det skulle "skje noe", og å kunne fortelle det. 3. synes jeg har vært litt slitsomt og tregt. Forrige svangerskap synes jeg både 2. og 3. gikk fort.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 2. trimester uten tvil. Da var jeg i best form og kunne fortsette med alle aktiviteter uten noe særlig besvær. Er bare i uke 33, men syns det er tungt og lenge igjen å vente allerede nå... Men har litt problemer med korsrygg og bekkenløsning, pluss at jeg er utrolig lei av halsbrann!! Hehe, ble mye syting;O) vi får bare fortsette å telle ned og tenke at for hver dag er det en dag mindre til vi får småsnuppene våre i armene:)
MammantM Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Jeg synes absolutt at 3. trimester har gått fortest. Kanskje altfor fort og! Har 12 dager igjen nå og har fortsatt ikke alt helt klart!! Hadde vi hatt alt klart fra tidligere av så hadde vel tiden gått tregt her også tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå