Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Et og annet forståelig ord kommer, men that`s it. Snart 2-års kontroll på HS, får høre hva de sier... Er det sent synes dere?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Ja, sånn var min sønn på den aldern også. De tok språktest på toårskontrollen og det gikk veldig dårlig. Det endte med at barneværnet har betalt full plass i barnehage for gutten min, med anbefaling fra helsestasjonen Helsesøster spurte meg først om det var greit så klart. Fra august til nå har det forbedra seg noe sinnsykt. Han sier stort sett alt! Er din i barnehage?
2 små og en undulat Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Dette høres ut som min eldste gutt.. Han blir 2 år i januar og begynte ikke å prate noe særlig før han var på gutten din sin alder. I barnehagen ble jeg fortalt at ungen min hadde en god språkforståelse, altså at han skjønte det meste av hva man sa til han, og da er det visst ingen varselblinkere som lyser. Men om ungen ikke skjønner hva andre sier og ikke prater selv, da bør man gjøre noe med det (kontakte helsestasjonen f. eks). Men når det er sagt så har sønnen min begynt å snakke voldsomt nå de siste ukene. Et eller annet har løsnet og han har nye ord hver eneste dag. I forrige uke sa han til og med "glad i deg", uten oppfordring:) Så du skal se at det løsner for barnet ditt også snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå