MissMe*med*lillegutt Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Siden i går kveld har jeg hatt mye sånne menssmerter nederst i magen.. Det har kommet å gått gjennom hele kvelden, natta og morgenen.. Har og hatt mye kynnere, men det pleier jeg igrunn alltid å ha.. Hva kan disse mensenvondtene bety eller komme av? Er forresten 33+0 på vei Takk
Guttemammatil2 Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hei Jeg har hatt mensen smerter som har kommet og gått i perioder selv, på julaften kom de regelmessig som "rier". Men de avtok utover kvelden så da var det liksom ingen fødsel på gang alikevel. Var hos jordmor i går, og hun sa at det var helt normalt at livmoren forberedte seg på fødselen, og det er som mensen smerter (kynnere). Leste faktisk på Libero sine hjemmesider at det er et stoff som skilles ut i kroppen når livmoren forbereder seg som gjør at man får mensen smerter! Håper jeg hjalp deg litt. Ring heller jordmoren din om du er bekymret, de gir deg i alle fall et svar og kanskje en kontroll!!! Melissa 36+6
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Det kan høres ut som modning. Det kjennes ofte ut som menssmerter. Jeg hadde det mye de siste ukene før fødsel ved forje svangerskap.
AngelWichBaby Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Har også litt mens smerter til tider,men er nok sånn jeg har kynnere.Har ikke disse kynnerene som de fleste andre har,der hele magen strammer seg og løfter seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå