Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Eller har hørt om det? Satt inn spiral i sommer og nå lurer jeg på om jjeg er gravid.. Har hatt mensen som vanlig ,med spiralen men nå har den ikke kommet på to mnd, vet att men kan miste den med spira lmen det var liksom bråstopp.. Jeg har også plutselig bekkenvondt (fikk bl i uke 9 med begge de to første).. Og går å murrer som om mensen skal komme, neo den ikke gjør.. Kansje jeg må gå og ta en test.. Eller er dette helt vanlig når man har spiral? Men er det noen som har opplevd å bli gravid med spiral, skal jo være veldig sikkert men det er vel ingen regel uten unntak!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 svigermor blei gravid med spiral... hun måtte operere den ut tidlig i svangerskapet, for den kan vokse inn i ungen, eller sørge for evt. alt for tidlig vannavgang/fødsel osv..
missgs *OVERTID* Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Bestevenninnen min ble født selv om moren hennes hadde spiral og vet om mange andre som har blitt gravid med det! Det mange leger er dårlige til å opplyse om er at spiral ikke fungerer som det skal dersom man ikke har født tidligere. Jenter som ikke har født naturlig bør bruke andre prevensjonsmidler, da spiralen ikke er like sikker som for oss som har født. Er noe med at den ikke fester seg skikkelig tror jeg, så ja, du kan absolutt være gravid selv om du har spiral. Jeg ville reist til legen og sjekket det så fort som mulig var jeg deg. Spesielt om du har hormonspiralen, dersom du vil beholde barnet, så er det sikkert ikke veldig bra om den fortsetter å sitte inne. Lykke til videre hvertfall og fortell gjerne hvordan det gikk Klem klem
missgs *OVERTID* Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 ser nå at du har to gutter fra før, så da er det kanskje litt merkelig om du er gravid ja men som sagt, kan jo være den ikke er satt inn ordentlig, så sikkert greit å sjekke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå