mamman til Jonathan + spire Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet om det fortsatt er besøksforbud på sykehuset i Bodø pga svineinfluensa? Står det på hjemmesiden deres men det begynner å bli noen mnd siden den ble oppdatert...
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 På sykehuset i Ålesund hang det plakater før jul om besøksforbud både på barsel og hotellet. Så tipper det gjelder "overalt" enda?
2 prinser:) Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Var på til jordmor tirsdag og da sa di at helse vest har oppløst det forbudet nå pga nedgang i svineinfluensa og mange som er vaksinerte!! håper det varer slik!!
♥Nemi♥ Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg lurer jeg også! Ser at mange sykehus har åpnet opp igjen, men ingen sier noe om Bodø..
mamman til Jonathan + spire Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 har også sett at mange sykehus har åpnet igjen men kan ikke finne noe sted om Boda har åpnet... Kanskje bare ta en tlf å spørre... Termin om 4 dager og vil så gjerne at sønnen min skal få komme på besøk til oss på føden..
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 så i avisen i dag at her så fortsetter besøksforbudet pga de venter ny svinetopp i jan/februar.. bor i finnmark
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Se på hjemmesiden til sykehuset. Regner med de har det. Jeg tittet på Gjøvik sin side her om dagen, siden det er der jeg skal føde, og der er det forbud enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå