Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Lykke til videre alle og velkommen etter;-) Godt nytt år!!!!
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Heldige du:) Synes tiden går sååå sakte.... Men det blir vel min tur etterhvert;) Lykke til!!!
DK+2 Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Lykke til du og! Følger etter om en ukes tid... helt sykt hvor fort tiden har gått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå