Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Eller har hørt om det? Satt inn spiral i sommer og nå lurer jeg på om jjeg er gravid.. Har hatt mensen som vanlig ,med spiralen men nå har den ikke kommet på to mnd, vet att men kan miste den med spira lmen det var liksom bråstopp.. Jeg har også plutselig bekkenvondt (fikk bl i uke 9 med begge de to første).. Kansje jeg må gå og ta en test.. Men er dte noen som har opplevd å bli gravid med spiral, skal jo være veldig sikkert men det er vel ingen regel uten unntak!
mamma til 4 :) Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg ble gravid med hormonspiral, småblødde i 5 uker før jeg tok den ut. Datteren min ble født til termin som stemmer med at jeg ble gravid da blødningene startet
Suss@ med 3 gutter Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Hmmm ja så da er det mulig da, hadde du hatt den i lenge? Og hvordan merket du att du var gravid?
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Ja det er fult mulig ogo bli gravid med både spiral og Hspiral dette sjekket jeg ut da jeg trodde jeg var blitt gravid pga falsk positiv g test. det står at det er 1 av 100 som blir gravide av vanlig kobbersoiral ikke akkurat sjeldent,,,og 1 av 1000 som blir gravide med hormonspral. kjøp en test og se ...og lykke til
<3 3 Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 har hatt h.spiral i snart ett år no.. og alt har gått helt supert.. mistet mens etter 3 mnd og ingen prob ellers.. helt til for 3 ukersiden.. begynnte med spotting som varte i 4-5 dg... er kvalm og uvel men stortsett bare på ettermiddagen og kvelden... var innom på apoteket idag for å kjøpe g.test.. men bor på en liten plass og d var litt form mange kjente inne da eg var der.. må vel vente i spenning til mandag.... håper og ikke håper at eg er gravid.. vi var tenkt å prøve på nr 3 om ca 1 år pga utdannelse...men hvis 1 av 1000 blir gravid med h.spiral er jo tjansen der...
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Er2nok: Om du ikke vil kjøpe på det lokale apoteket sjekk ut siden til www.billigetester.no. Stort utvalg og du har testene i postkassa innen et par dager. Kommer i deskret forpakning så ikke engang postmannen vet hva du har kjøpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå