Gå til innhold

Dager igjen 30/12 da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager igjen til termin, 2 dager igjen til 2010. Kniper igjen for harde livet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... tru'kke du skal satse for mye på kniping! ;)

Men skal krysse fingrene for deg, at det blir minst 2 døgn til du føder!! :D

Selv ligger jeg 70 dager etter deg - altså har jeg 72 dager igjen til termin. Føles ikke spesielt lenge det heller, selv om jeg samtidig er smertelig klar over at jeg har 10 ganske tunge uker foran meg...

Lykke til med fødselen, enten det blir i 2009 eller 2010!! :D

Skrevet

1 uke igjen til planlagt ks :)

Skrevet

75 her da;-) lykke til!!!

Skrevet

31 dager her....

Skrevet

9 dager:o)

Skrevet

9 dager her og :-)

Men har bestilt han om 5 dager...hehe. (spørs om han hører på det)

Skrevet

30 dager igjen til igansetting :D

Skrevet

3 dager igjen her =) kniper igjen til 2010 jeg oxo =) nå klarer hun fint og ligge et par dager til =) Lykke til til alle som nærmer seg med storm skritt nå =)

Er verdt alle tunge ukene vi har vært gjennom når vi sitter med de søte små i armene =)

Skrevet

6 dager igjen til termin :)

Herregud jeg håper det ikke skjer noe før 2010 :)

Skrevet

4 dager!!!! Jeg har sterke kynnere hver kveld, men han har heldigvis ikke kommet enda. Jeg vil reise inn rett over nyttår:)

Skrevet

1 dag igjen, termin i morgen så her knipes det også for harde livet ;o)

Hadde jo en alvorsprat med han for en stund siden og han har vært flink gutt og hørt etter så langt...he he

Skrevet

13 dager igjen til termin og sitter her og venter og venter og venter på januar...dagene går så treigt! vil ikke føde nå i desember,men synes noe er forandret "der nede",derfor tar jeg det nå fullstendig med ro!(prøver iallefall...)

Skrevet

19 dager til ks men holder sofaen så han ikke skal komme før. Sterke kynnere er ikke tingen akkurat nå før vi runder 2010.

Skrevet

20 dager igjen, men krysser fingrer, tær og alt jeg har på at han vil komme før :)

Skrevet

8 dager på overtid her.. Veldig spent på når hun kommer, men når vi har ventet så lenge, venter vi gjerne i to dager til ;)

Skrevet

19 dager igjen :-) Nå er det jammen ike lenge igjen. barnerommet er klart og mangler bare en liten jentebaby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...