sologsommer Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Her i Bærum er der -17.3 Kalt. Tror vi holder oss inne idag :-)
....mammatilto... :))) Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Her i Drammen er det - 19,9 brrrrrrrrr...........
Gjest 5 andre Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 - 24 - Indre Østladet Iskaldt, men vi må ut en tur :-/ Håper bilen starter..
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 -24 Ringerike Brrrrrrrrrrrrr, holde meg inne i dag
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 - 7,6 i bergen.. brrrr kaldt, men vi skal nok en tur ut på ski:)
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 I rene grader er det bare -7, men det føles jo kaldere siden det er Stavanger og vi bor rett ved sjøen.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 -19 i vestfold. Barna må nok være inne i dag. Jeg må gå en tur ut på butikken da.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. desember 2009 #19 Skrevet 30. desember 2009 minus 28,7 på elverum...kaldt ja:)
Monajenten Skrevet 30. desember 2009 #22 Skrevet 30. desember 2009 - 12 her i Bergen. Uvanlig kaldt *brrrrrrrrrrr*
Gemini7 Skrevet 30. desember 2009 #23 Skrevet 30. desember 2009 Var nettopp -33 hos mine foreldre, nord i Hedmark. Her i Oslo var det minus 17 i morges
Elin snart mamma til 3 Skrevet 30. desember 2009 #25 Skrevet 30. desember 2009 - 18.6 på haga, øvre romerike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå