Gå til innhold

Hvor kalt er det hos dig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i Bærum er der -17.3

 

Kalt. Tror vi holder oss inne idag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Drammen er det - 19,9 brrrrrrrrr...........

Skrevet

- 24 - Indre Østladet

 

Iskaldt, men vi må ut en tur :-/ Håper bilen starter..

Skrevet

-24 Ringerike Brrrrrrrrrrrrr, holde meg inne i dag

Skrevet

- 7,6 i bergen.. brrrr kaldt, men vi skal nok en tur ut på ski:)

Skrevet

-18, Skedsmokorset

Skrevet

I rene grader er det bare -7, men det føles jo kaldere siden det er Stavanger og vi bor rett ved sjøen.

Skrevet

-19 i vestfold.

 

Barna må nok være inne i dag. Jeg må gå en tur ut på butikken da.

Skrevet

minus 28,7 på elverum...kaldt ja:)

Skrevet

- 12 her i Bergen. Uvanlig kaldt *brrrrrrrrrrr*

Skrevet

Var nettopp -33 hos mine foreldre, nord i Hedmark. Her i Oslo var det minus 17 i morges

Skrevet

- 18.6 på haga, øvre romerike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...