Gå til innhold

Toåring med lapp for øye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal begynne med lapp foran øyet på lillegutt på 2 år og 4 mnd nå over nyttår. Aner ikke hvordan vi skal få til det, han kommer til å rive den av tvert! Noen som har gode råd om hvordan vi skal få det til og hvordan det skal gå for seg i barnehagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men forstår de ikke ganske mye når de er så store? Mener å huske at min gjorde det? Jeg ville kjøpt en sånn Sabeltann-lapp til å ha utenpå, og forklart at han var nødt til å være sjørøver en stund. Så hadde jeg håpet at det var stas nok til at lappen fikk være i fred til han "glemte" den, på en måte. Kunne det funke, kanskje?

Skrevet

Tja, kanskje. Han aner ikke hva en sjørøver er, får kanskje introdusere ham for Sabeltann-konseptet:)

Men jeg har mine tvil, han er ganske bestemt...

Skrevet

Du kan jo kjøpe en Sabeltann-bok samtidig? Eller annen sjørøver, selvfølgelig. Og da kanskje han synes det er tøft etter dere har sett i den. Gutten til venninna mi gikk i Sabeltannantrekk konstant da han var rundt 3 i hvert fall.

Skrevet

Vi har hatt en "Sabeltann" i huset tidligere, så vi har alt av effekter, bøker filmer etc. Må innrømme at jeg nyter en "sjørøverfri" periode, regner med den ville komme av seg selv etterhvert. Hadde ikke tenkt å sette ham på ideen selv, men får finne fram sakene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...