endelig igjen Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hvor ofte vasker dere barna nedentil? Jenta vår på 5 dusjer eller bader annenhver-tredjehver dag.Burde vi vaske ho med klut de andre dagene? Er vel ikke bra å vaske for mye der nede heller? Åssen praksis har dere andre?
endelig igjen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2009 dytter,kanskje lurt å lure på dette men...
Gjest 5 andre Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Våre barn bader like ofte som jenta di. De vaskes med rent vann og klut morgen og kveld i tillegg. Vil tro at minst en gang om dagen er anbefalt for å vaske vekk rester av urin og avføring. (en vasker jo sitt eget underliv minst en gang om dagen).
Supermamm Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Ungene vaskes nedentil en gang om dagen, ellers dusjer vi de ca hver 3. dag.
endelig igjen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 takker for svar! Flere?
~sjiraff~ Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Snuppa bader 3-4 ganger i uka (av og til oftere - glad i å bade), vasker henne ikke utenom med mindre hun har hatt uhell. Minsten bruker bleie så han blir jo vasket oftere.
erteposen + 4 Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har inntrykk av at en vasker oftere jentene nedentil enn gutter. Mine dusjer 2 ganger i uken, og med klut hver kveld. 5-åringen min tørker jo seg selv, og jeg synes det er greit å ha litt kontroll med det som skjer:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Eldstemann på 8 år dusjer daglig pga mye fysisk aktivitet (han jobber opp svette med fotball, lek og herjing). Mellomste på snart 15 mnd er fortsatt bleiebarn og får kveldsbad før legging i tillegg til daglig stell ved bleieskift, mens minsten på 8 dager foreløpig ikke har etablert spesielle rutiner annet enn stadig amming og bleieskift. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå