Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Datteren min er elleve måneder. Hun ramlet på flisegulvet for ca 30 minutter siden. Hun stod, rullet og landet på bakhodet. Skrek veldig, men ble rolig etter en stund. Hulket ikke, så gråten pågikk ikke lenge. Hun var trøtt på forhånd, og er trøtt fortsatt. Ramlet en gang til, men da bare fra krabbende stilling - denne gangen forover. Det skal sies at hun ofte blir "klønete" når hun er trøtt. Faller lettere osv. Jeg er ikke hjemme. På ferie med svigerfamilien. Kan jeg legge min trøtte datter, eller er dette så ille at jeg bør kontakte lege? Hun har falt en gang tidligere, da hun var fem måneder - da var jeg hos legevakten, men alt var fint. Nå sitter hun rolig på gulvet og leker seg. Når jeg roper på henne ser hun på meg, dog veldig trøtt, og viser meg hva hun leker med.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Da min datter slo seg i hodet og fikk hjernerystelse så slo hun seg veldig hardt. Hun hadde en gigantkul i bakhodet. Hun gråt lenge og hadde veldig vondt. Så ut ifra egen erfaring så tror jeg ikke du trenger bekymre deg. Men jeg er ingen lege og jeg synes det er vanskelig å komme med råd.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Takk for svar. Jeg ser ingen kul i hodet hennes, og hun har ingen ubehag når jeg tar på henne. Hun leker fint nå, men er veldig trøtt. Var dette jeg ble litt engstelig for. Men nå var hun jo også trøtt før hun slo seg. Gråten stoppet raskt og nå leker hun fint. Takk igjen for "fin" kommentar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå