Gå til innhold

Mange som har januarbarn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare tenkte at det måtte være spennende å ikke vite om barnet ville komme i jula, nyttårsaften eller på nyåret:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har januarbarn:) Fikk han i 2006 jeg da;)

Hadde premature rier da jeg var 26 uker på vei (i oktober) Så vi trodde i alle fall han kom til jul. Men det gjorde han ikke ;)

Skrevet

Jeg fikk også januarbarn i 06 :)

Termin 8. jan, så fra og med julaften kunne han blir født når som helst! Men han venta til 14.... :)

Skrevet

Har en sønn født 6. januar 08. Termin 1. januar, akkurat som nå! Så hele greia er veldig deja vu! :)

Skrevet

Mi eldste er januarbarn.. hadde termin med henne 29 desember 1999,

og hu kom ikke før 13 januar 2000... Er glad den dag idag at jeg gikk overtid med henne...

Skrevet

Datteren vår blir ti år neste uke, og også denne gangen blir det januarbarn på oss. Godt å vite at barnet blir blant de eldste og ikke blant de yngste i klassen. Det er nervepirrende å gå gjennom julen på denne måten, men deilig å kunne senke skuldrene nå så nærme årsskiftet :)

Skrevet

Jeg våknet flere ganger i natt med kynnere, er veldig nærme termin, så det var veldig spennende ja;)

Skrevet

twist: så moro, mi eldste blir 10 år 13 januar :))

Skrevet

Hadde termin 25. med 1.mann, kom den 26. Har nå termin 18, så var ikke spesielt "redd" for fødsel i desember

Skrevet

Eldstejenta blir 11 år 18.januar:))) og jordmora mente hun ville komme rundt nyttår... hadde termin 14.januar, så det ble lang ventetid.... Jeg tenkte egentlig ikke noe særlig på at jeg kunne føde rundt juletider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...