Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Jeg tenker veldig mye på døden og sykdommer for tiden. Men hvorfor? Er jeg syk? har tenkt lenge på dette og lurer rett å slett på om jeg kan være det,men jeg vet ikke hva.. Jeg er mye trøtt og slapp for tiden,humøret er ikke på topp.. kansje det skylles alt jeg tenker på dette for mye..? Døden skremmer meg veldig,får litt angst når jeg tenker på det. Men har dere noen gang hatt det slik at dere feks tenker på sykdom,døden osv så har det vist seg at dere har vært syke? Føler ikke jeg kan gå til legen å bed han ta alt av prøver for jeg kan være syk da blir jeg vel lagt inn på helt andre plasser.
prekæs Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Har hatt en magefølelse i forhold til venners graviditeter noen ganger. (Kanskje jeg er synsk?) Magefølelsen stoler jeg ikke så mye på lenger, kanskje helst fordi jeg til stadighet erfarer det motsatte. Du må ikke tenke så mye. Kanskje du trenger noe å fylle dagene med. Det kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Om du ikke har symptomer på at du er syk, er du antagelig ikke det. Og det er svært krevende å skanne en hel kropp for sykdom om legen ikke har konkrete symptomer å ta utgangspunkt i. For hva skal han da lete etter? Kreft i ett eller annet organ? Problemer med hjerte/lunger? Svakheter i blodkar i hjernen? Det blir som å fine en nål i en høystakk. Tanker om sykdom/ døden er ikke uvanlig, og gjerne noe som dukker opp i perioder vi ikke har det så bra psykisk. Kanskje trenger du noen å prate med.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 ja, jeg stoler på den,,, men om du har det slik du sier.... gå til legen. kanskje du sliter med for lite jern, eller stoffskifte, slike ting går ut over sinn og skinn...som kan overskygge magefølelsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå