Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er det(hvis du mener den gratis til Grete roede) og synes den er en nyttig motivasjonsfaktor mens jeg går ned. Bruker den ikke så godt som jeg burde da, bare legger inn vekt og noen mål. Men har hvertfall synlig bevis på at jeg har gått ned 7 kg de siste 3 mnd:)
HTC Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer med vektnedgang! Kjempeflott! Jeg tenkte mer på den på vg sine sider. De har tilbud på innmelding nå og det ser bra ut. http://www.vektklubb.no/cm/2.10/2.251
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Har ingen erfaring med den, men takk skal du ha og lykke til:)
petite fleur Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært medlem, og jeg var kjempegira de første ukene :-) Etterhvert ble jeg gal av å fylle inn i dagboka, så jeg datt helt av lasset. Men jeg er vel ikke av de mest utholdende....
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Jeg gikk ned 10 kilo ved hjelp av VG Vektklubb for noen år siden. Dvs, jeg fulgte ikke oppsrkiftene der, men skrev ned alt jeg spiste, og registrerte all trening etc. Synes den var veldig grei, da man hele tiden ser hvor mange kalorier man får i seg og det er lettere å ikke ta den sjokoladen eller det kakestykket når man ser hvor mange kalorier den faktiskt utgjør. Har tenkt å melde meg inn nå igjen etter nyttår, selv om det er fryktelig kjedelig å fylle inn i dagboka, men vil man ned i vekt, så er det noe av det lureste man kan gjøre.
Supermamm Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Jeg var medlem en periode etter at jeg fkk eldste snuppa, det fungerte veldig bra for meg. Gikk jevnt ned 0,5 til 1 kg per uke:) Men da hadde jeg mye å ta av vel og merke;)
Galskapens overhode Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 jeg er.. Ja jeg er fornøyd. Jeg trodde jeg spiste sunt, utenom snopet, men oppdaget at det var mye jeg kunne endre på i kostholdet. Nå fyller jeg ikek inn så ofte, for jeg har lært meg hva som er rett å spise. Gikk ned 12 kg på 12 uker og nådde målet med å komme under 90 kg før nyttåer. Har nytt mye god mat i jula, og gått opp 1 kg. Men det går bra, for jeg vet at jeg klarer å ta det bort igjen.
HTC Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2009 Så flott! Meldte meg inn nå. Prøver meg på 9 kg på 10 uker, men blir superfornøyd om jeg klarer 9 kg på 20 uker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå