Gå til innhold

Nameit vinterdress

novemberbaby nr 2 på vei :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en Nameit vinterdress i str. 104 til småtten på 3. Den kostet bare 350 kr så jeg kjøpte den som ekstradress. Den er ikke vanntett, men vindtett og vannavvisende..står at vannsøylen er på 1300 mm. Det er jo ikke så mye..

Noen som har erfaring med en slik dress?

Jeg tenkte å impregnere den (med spray siden den ikke tåler tørketrommel og sånne wash-in impregneringer må ha varme for å aktiveres), og håper det funker...hvis noen har erfaring eller tips på det også tas det imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ekstradress er det nok ikke noe problem. Med litt impregnering i tillegg så burde den vel holde?

Vi har den, arvet, til jenta vår 1,5 år. Sprayer den på knærne og rumpa. Går så fint.

Skrevet

Vi har en name it vinterdress som jeg kjøpte på salg til 250,- i fjor. Lilleknott på 19mnd som har den. Vi er kjempefornøyd med den!

Tenkte vi skulle ha det som ekstradress ved siden av troll-dressen, men må si at jeg bruker nesten bare name it dressen. Får masse skryt i barnehagen av den også ,men vet ikke om vi har samme dress for den vi har er vanntett...

Skrevet

Det er nok ikke den samme nei, dette er den billigste varianten. 350,- på normalpris.

Den virker myk og behagelig, satser på at en runde med impregnering hjelper. Så får vi se om den holder tett eller ei... sambo er veldig skeptisk ;-) Den kan jo brukes til og fra bhg på de kalde dagene og da, må jo ikke base i snøen med den hvis den ikke er tett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...