Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 39+3, er så dritta lei av å være konstant sulten, klø over hele kroppen, ha vondt når jeg ligger, være våken heeele natten og sovne på morgenkvisten fordi da er jeg helt gåen, tisse hvert tiende minutt, ja nå er jeg rett og slett mega lei og har hatt to kjempe dårlige dager hvor alt bare har gått gale, mistet ting i gulvet, griner bare noen ser på meg, glefser til alle rundt meg hvis de prøver å hjelpe... nå sitter jeg i sengen og er dritta sulten, men for tre kvarter siden spiste jeg 3 grove rundstykker. ble bare syting her, men jeg måtte bare få det ut!! sorry jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det der er fæle greier! Korleis er det på dagtid - har du mulighet til å legge deg nedpå litt i løpet av dagen? Det er klart du får dårlige dagar når du nesten ikkje søv. Eg sitter her, mykje av samme grunnane som deg, men er 28 veker idag. Og har jo faktisk sove sikkert 2,5 timar inatt, så kan vel ikkje klage... Klør og klør i natt altså... Og så sulten! Har lagt på meg ENORMT til no, så prøver å stagge sulten med litt frukt, men føler vel bare at det er bensin til bålet, so to speak.

Sånn ja, hadde visst ikkje så mangen trøstens ord å komma med, men kanskje du kan gleda deg over at du snart er i mål, når andre har ein eeeevighet igjen...? Heldigvis er alt gløymt når du får premien i armane dine! (Utrulig, men sant)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...