Gå til innhold

I 2038 bryter alle datamaskiner sammen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, akkurat som alle datasystemene brøt sammen ved årtusenskiftet... *ler*

Skrevet

Den har vi jo hørt før hehe ;=)

Skrevet

Skulle ikke verden gå under i 2012 først? :-)

Skrevet

Siden verden går under i 2012 spiller vel det liten rolle:D

Skrevet

jada.....fint at IT-industrien har 18år å finne opp ny teknologi, slik at vi slipper dette da :)

Men har vel lite å si, visst verden uansett går under i 2012 :)

Skrevet

I motsetting til 2000-problemet er dette problemet mer reelt, men man vet om det, og har begynt å gjøre noe med det.

For eksempel kommen Windows Vista og Windows 7 både som 32- og 64-bits løsninger. 32-bits er vanlig, og vil få problemer. 64-bits vil ikke få problemer. Mener på at det også er endel Linux systemer som kjører på 64-bit.

Uansett, ut av hvor raskt utviklingen går idag, og man allerede nå har begynt å bruke 64-bits systemer anser jeg ikke dette som et problem

Skrevet

Man har vel bare 64 bit i Norge? Internett explorer er vel 64 bit.

 

Det er vel i sverige man får krasjet! Nifst da,tenk på alt som er styrt av datamaskiner,fly osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...