Gjest Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/forbruker/-i-2038-bryter-alle-datamaskiner-sammen-3081144.html
Sånn kan det gå Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Ja da, akkurat som alle datasystemene brøt sammen ved årtusenskiftet... *ler*
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Den har vi jo hørt før hehe ;=)
petite fleur Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Skulle ikke verden gå under i 2012 først? :-)
lille je Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Siden verden går under i 2012 spiller vel det liten rolle:D
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 jada.....fint at IT-industrien har 18år å finne opp ny teknologi, slik at vi slipper dette da Men har vel lite å si, visst verden uansett går under i 2012
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 I motsetting til 2000-problemet er dette problemet mer reelt, men man vet om det, og har begynt å gjøre noe med det. For eksempel kommen Windows Vista og Windows 7 både som 32- og 64-bits løsninger. 32-bits er vanlig, og vil få problemer. 64-bits vil ikke få problemer. Mener på at det også er endel Linux systemer som kjører på 64-bit. Uansett, ut av hvor raskt utviklingen går idag, og man allerede nå har begynt å bruke 64-bits systemer anser jeg ikke dette som et problem
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Man har vel bare 64 bit i Norge? Internett explorer er vel 64 bit. Det er vel i sverige man får krasjet! Nifst da,tenk på alt som er styrt av datamaskiner,fly osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå