Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Og dette vil jeg ikke. Han har drept 2 mennesker og snart er straffen sonet, hun har møtt fyren mens han har hatt permisjon fra fengslet og nå er hun forelsket i denne mannen som jeg faktisk talt er redd pga det han har gjort.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Du har all grunn til å være redd. Ei jeg kjenner er død pga en mann hun forelsket seg i, som hadde permisjon fra fengselet. Han drepte henne. Han var en manipulerende dritt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 ikke lett det der. kjenner ei fra barndommen som er samboer(han sitter inne pga drap nå) og har barn sammen. er litt glad vi ikke har spesiell kontakt lengre. fordi jeg hadde nok vært redd for å være med han.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 ja du har nokk all grunn til bekymring... kan jeg spørre hvorfor han drepte disse menneskene? ei tidligere vennine av meg er forelsket i en psychopat.. og den tidligere så avholdne jenta endte opp med å sniffe kokain.. blandt annet. man er forelsket i den man er forelsket i.. å det er lite man som vennine kan gjøre med det, hvis personen er "hjernevasket" nokk....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 kommer vel ann på omstendighetene rundt og grunnlaget. En kompis sonet for drap. Og ville aldri sett på han annerledes.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Enig med den over at det kommer helt an på hva slags drap vi snakker om. Det er stor forskjell på overlagt drap, eller en slosskamp som ender med drap, og at noen dør som følge av en trafikkulykke eller selvforsvar.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Folk kan også forbedre seg. En fin linje mellom å være paranoid og naiv tror jeg trengs her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå